کد خبر: 17431
تاریخ انتشار: جمعه, 30 آبان 1393 - 12:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

سعه صدر و خوشرویی باید از صفات برجسته کتابداران باشد

  طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی جلسه گردهمایی کتابداران شهرستان بیرجند و تجلیل از مقام کتابدار برگزار شد.
سعه صدر و خوشرویی باید از صفات برجسته کتابداران باشد

 

به گزارش لیزنا، در این گردهمایی کتابداران شهرستان بیرجند به همراه خانواده های خودشان حضور داشتند.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) اظهار کرد: رسالت کتابداران در عین سخت بودن و حساسیت فراوان اما بسیار شیرین است.

 

کاظم زاده با بیان اینکه کتابداران می توانند با راهنمایی های خود و معرفی کتاب ارزشمند به افراد سبب گرایش و اشتیاق بیشتر آنها به کتاب و کتابخوانی شوند، تصریح کرد: نقش کتابداران در حقیقت نقش روشنگری و فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: سعه صدر و خوشرویی باید از صفات برجسته کتابداران باشد چرا که همین صفات است که روابط اجتماعی مراجعین و کتابداران را در نهایت به یک کار فرهنگی بزرگ خاتمه می دهد که آن کار فرهنگی، ترویج و تبیین فرهنگ کتاب و مطالعه است.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی ضمن بیان گزارش عملکردی از کتابخانه های عمومی شهرستان بیرجند گفت: بیرجند با 15 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی برترین شهرستان استان به لحاظ تعداد کتابخانه است.

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/09/04 - 21:13
0
0
باسلام زیباترین هدیه های آسمانی نثار جناب اقای مختارپور که بادرایت خودشان جلوی تبعیض وظلم وحق کشی علیه کتابداران مظلوم راگرفتند تاکسانی که مهر کتابدار نمونه تاابدیت به نام آنها{دردانه های روسا} زده شده بودباطل گردد و کسی برکسی دیگر ارجحیت نیافت تازمانیکه انتخاب کتابدار نمونه باشرایط خاص توسط دبیر کل محترم رقم خورد به امیدموفقیت ایشان وبرقراری عدالت در تمامی کتابخانه های سراسر کشور.باسپاس
کتابدار
|
Iran
|
1393/09/01 - 00:03
2
1
چه تجلیلی
هفته ی گذشته هر نوع تجلیل از کتابدارن ممنوع اعلام شد.خیلی از همکاران از کپی های رنگی هم برای پرونده هاشون استفاده کردند!!
نمیشه که یهو زد زیر همه چیز و چند روز مانده به هفته کتاب با وجو انتخاب نفرات آن را لغو کرد؟ این فقط تو ایران اتفاق می افته!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: