کد خبر: 17456
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابداران با جهت دهی به مراجعین می توانند کتاب های بهتری را به آنان معرفی کنند

مازیار نیلچی صبح امروز در مراسم تکریم کتابداران استان سیستان و بلوچستان گفت: کتابداری تنها امانت دادن کتاب نیست بلکه کتابخانه و کتابداران مجموعه ای هستند که با جهت دهی به مراجعین می توانند کتاب های بهتری را به آنان معرفی کنند.
کتابداران با جهت دهی به مراجعین می توانند کتاب های بهتری را به آنان معرفی کنند

 

به گزارش لیزنا،‌ مازیار نیلچی مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز یکم آذر در گرامیداشت بیست و دومین دوره تکریم کتابداران و ترویج فرهنگ مطالعه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کتابداران کتابخانه های عمومی در 29 تیر ماه سال90، اظهار داشت: فرمایشات و معنویات معظم له پشتوانه عظیمی برای حمایت از کتابداران است و رهنمودهای ایشان بایستی همواره سر لوحه کار کتابدارن مسئولین کتابخانه ها قرار گیرد.

 

نیلچی در ادامه افزود: کتابداری تنها امانت دادن کتاب نیست بلکه کتابخانه و کتابداران مجموعه ای هستند که با جهت دهی به مراجعین می توانند کتاب های بهتری را به آنان معرفی کنند.

 

وی در ادامه به بیان مقایسه ای شاخص های فرهنگی استان نسبت به کشوردر حوزه کتاب پرداخت و گفت: برای ارتقای این شاخص ها در سطح استان تلاش همه دستگاه های فرهنگی استان الزامی است .

 

نیلچی همچنین به تهدید ها فرصت ها و نقاط ضعف و قوت در حوزه کتاب و کتابخوانی اشاره و اظهار امیدواری کرد با حمایت های مالی و معنوی بتوانیم به اهداف افق 1404 نزدیک شویم .

 

مدیر کل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پایان گفت: دغدغه های معیشتی کتابداران، تکریم و جذب بیشتر اعضای فعال و پویا شدن بخش کودک را از ویژگی های چشم انداز نهاد دانست و گفت فرهنگ کتابخوانی باید از اوان کودکی نهادینه شود تا در آینده این افراد کتابخوان جامعه فردای ما باشند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: