کد خبر: 17457
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 - 10:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری نشست شناسایی کاغذ فستقی

کاغذ فستقی را چگونه شناسایی کنیم؟ کارشناسان هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در نشستی تخصصی، روش‌های شناسایی کاغذ فستقی بر اساس متون قدیمی را بررسی خواهند کرد.
برگزاری نشست شناسایی کاغذ فستقی

 

به گزارش لیزنا، موقوفه آستان قدس رضوی، «فریبا مجیدی» پژوهشگر هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی و استاد دانشگاه‌های هنر اصفهان و هنر اسلامی تبریز در نشست «شناسایی کاغذ فستقی بر اساس متون قدیمی و بررسی روش‌های نوین» که در روز دوشنبه سوم آذر 1393 خورشیدی از ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار خواهد شد، درباره روش‌های شناسایی کاغذ فستقی سخن خواهد راند. در این نشست همچنین «فرانک ایمان‌نژاد» مرمت‌گر موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، دستاوردهای یک تجربه درباره کاغذ فستقی را برای میهمانان و حاضران عرضه خواهد کرد.

 

نشست «شناسایی کاغذ فستقی بر اساس متون قدیمی و بررسی روش‌های نوین» در روز دوشنبه سوم آذر 1393 خورشیدی از ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان و دوستداران هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در صورت تمایل می‌توانند در این نشست حضور یابند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: