کد خبر: 17460
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 - 15:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه روستایی "ثامن‌الحجج" در شهرستان تفت افتتاح شد

همزمان با آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، ظهر شنبه  اول آذرماه کتابخانه عمومی "ثامن الحجج" روستای دهشیر از توابع شهرستان تفت با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و مسئولان محلی افتتاح شد.
کتابخانه روستایی

 

به گزارش لیزنا، "علی ملاعباسی" سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن گرامیداشت هفته کتاب گفت: این کتابخانه که به همت یکی از خیران محلی آماده بهره‌برداری شده، نهمین کتابخانه عمومی شهرستان تفت است که با تلاش اداره کتابخانه‌های شهرستان در روستای دهشیر به مردم این دهستان ارائه خدمات می‌دهد.

 

"هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت نیز گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های شهرستان در هفته کتاب ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد افتتاح کتابخانه روستایی دهشیر بتواند به ارتقای سطح مطالعه و آگاهی‌بخشی بیشتر مردم این منطقه کمک کند.

 

گفتنی است، کتابخانه "ثامن‌الحجج" دهستان دهشیر با 180 مترمربع زیربنا ساخته شده و دارای بخش مخزن کتاب و سالن‌های مطالعه مجزای برای خواهران و برادران است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: