کد خبر: 17461
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

یكی از مهم ترین دلایل گسترش نابهنجاری های اجتماعی عدم مطالعه است

بیست و دومین آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروز در شهرستان فاروج با حضور مدیر کل کتابخانه ها و فرماندار و امام جمعه این شهر برگزار شد.
یكی از مهم ترین دلایل گسترش نابهنجاری های اجتماعی عدم مطالعه است

 

به گزارش لیزنا، حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده امام جمعه فاروج، در بیست و دومین آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان فاروج، با بیان اینکه ما برای اهمیت مطالعه باید با تمدن خودمان نگاه کنیم و ببینیم چقدر کتاب قدمت دارد، گفت: تاریخ كتاب به قدمت تاریخ تمدن بشری است و بشر با کتاب آشنا است و از گذشته تا به حال مدام به کتاب مراجعه داشته است.

 

وی افزود: لازم است مردم پیوسته با تازه های كتاب آشنایی پیدا كنند و بدانند کتاب های روز چه کتاب هایی هستند و با مطالعه کتاب های مفید و ارزشمند شخصیت خودشان را بسازند.

 

و گفت: كتاب و كتابخوانی در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد، تا جایی كه بزرگترین معجزه خداوند در قالب كتاب قرآن ظهور كرده است.

 

امام جمعه فاروج بیان کرد: اگر جامعه ای بخواهد از تمامی جهت به رشد و توسعه برسد باید فرهنگ كتابخوانی در تمامی سطوح رشد پیدا كند.

 

همچنین گفت: اگر بخواهیم فرزندانمان با كتاب مانوس شوند باید پدر و مادرها در فضای منزل به این موضوع اهمیت ویژه ای بدهند.

 

وی ادامه داد: یكی از مهم ترین دلایل گسترش نابهنجاری های اجتماعی عدم آگاهی و اطلاع است كه این امر نتیجه كمبود مطالعه است.

 

امام جمعه فاروج در پایان گفت: باید در جلسات شورای اداری استان زمانی به معرفی كتاب اختصاص داده شود و مردم پیوسته با تازه های كتاب آشنایی پیدا كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: