کد خبر: 17481
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 - 11:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

افتتاح همزمان دو نمایشگاه کتاب استانی

      دویست و هفتاد و دومین و دویست و هفتاد و سومین نمایشگاه های کتاب استانی صبح چهارشنبه (5 آذر) به صورت هم زمان در استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی افتتاح می شود.
افتتاح همزمان دو نمایشگاه کتاب استانی

 

به گزارش لیزنا، دویست و هفتاد و دومین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب یاسوج با حضور235 ناشر ازسراسر کشور و بیش از40 هزار عنوان کتاب در 120 غرفه درمحل مصلی نمازجمعه شهر یاسوج برگزار می شود. برای این نمایشگاه مبلغ 280 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. برگزاری نشست های تخصصی درحوزه نشر،سبک پوشش ایرانی و اسلامی، کارگاه داستان نویسی، شاهنامه خوانی، شب شعر، رونمایی و نقد و بررسی کتب استان، برگزاری جشن کتاب و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

 

هم چنین دویست و هفتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین نمایشگاه کتاب بیرجند با حضور253 ناشر و ارائه 43 هزارعنوان کتاب در 120غرفه  و  در دو سالن درمحل دائمی نمایشگاه های بیرجند واقع در خیابان معلم این شهر برگزارمی شود.

 

برای این نمایشگاه مبلغ 320 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. برگزاری نشست روش های پرورش خلاقیت درکودکان، آموزش مهارت تفکر انتقادی درادبیات داستانی کودک، نقد و بررسی کتاب های حوزه کودک با حضور مصطفی رحماندوست، تصویرسازی کتاب کودک ، جنگ شادی کتاب و ایستگاه نقاشی و سرگرمی ازجمله برنامه های جنبی است که برای این نمایشگاه درنظرگرفته شده است.

 

این دو نمایشگاه ها به صورت هم زمان از تاریخ 5 تا 11 آذرماه برگزار می شود.

 

نمایشگاه های کتاب استانی با همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: