کد خبر: 17497
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 آذر 1393 - 10:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

افتتاح نمايشگاه بزرگ کتاب قشم

نمایشگاه بزرگ کتاب منطقه آزاد قشم توسط مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم برگزار می‌شود.
افتتاح نمايشگاه بزرگ کتاب قشم

 

به گزارش لیزنا، نمایشگاه بزرگ کتاب قشم با شعار «ترویج فرهنگ کتاب و ترویج امید» در بخش های علمی، تاریخی، ادبیات، فرهنگ قرآنی و دینی، سیاسی و بخش کودک و نوجوان پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

در برنامه این نمایشگاه بخش کتاب های داخلی با هشت هزار عنوان کتاب ویژه بزرگسالان از 165 ناشر در 800 متر فضا، آماده ارائه خدمات به دوستداران کتاب است.


بخش کتاب های خارجی این نمایشگاه نیز براساس نیاز دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فعال در منطقه آزاد قشم با هشت هزار عنوان در 60 موضوع مختلف تخصصی و به زبان های لاتین و عربی دایر شده است.

 

بخش کتاب کودک و نوجوان این نمایشگاه نیز در فضای 480 متر با بیش از چهار هزار عنوان کتاب و تقسیم بندی آن براساس گروه سنی خردسالان تا 16 سال نیز از مواردی بود که مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به آن اشاره کرد.

 

اختصاص 100 متر فضا برای دو هزار عنوان کتاب مورد نیاز دانشجویان دانشگاه های قشم نیز به عنوان بخش ویژه این نمایشگاه است.

 

 با پایان یافتن دوره 10 روزه این نمایشگاه، کتاب های این بخش با هدف استفاده دانشجویان به کتاب فروشی ویژه این قشر آینده ساز کشور در شهر قشم منتقل خواهد شد.

 

در این نمایشگاه همچنین موضوعات مهم ماه محرم و صفر با ارائه آثار هنرمندان جزیره قشم شامل تابلوهای مرتبط با قیام عاشورای حسینی مورد توجه قرار گرفته است.

 

نمايشگاه بزرگ کتاب قشم با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم، ائمه جمعه اهل تشیع و سنت و مسئولين و دست اندركاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان منطقه آزاد قشم از سه شنبه  4 آذر لغايت 14 آذر ماه  از ساعت 9 الی 13 و 17 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های قشم آغاز به کار خواهد کرد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: