کد خبر: 17510
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 آذر 1393 - 10:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

نهمین نمایشگاه کتاب بیرجند افتتاح شد

نهمین نمایشگاه خراسان جنوبی و دویست و هفتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی صبح روز گذشته و در اولین روز از هفته بسیج طی مراسمی با حضور مهندس خدمتگذار استاندار خراسان جنوبی، کاراندیش معاون وزارت ارشاد، همایون امیرزاده مشاور معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمع کثیری از علاقه­ مندان و ناشران افتتاح شد.
نهمین نمایشگاه کتاب بیرجند افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در این نمایشگاه 500 ناشر از سراسر کشور حضور یافتند که 43 هزار عنوان را با 250 هزار جلد کتاب عرضه می­کنند. وی به امکان انتخاب و جستجوی کتاب توسط بازدیدکنندگان از طریق سایت www.icfi.ir اشاره نمود و این یکی از ویژگی­های مهم این دوره از نمایشگاه قلمداد نمود.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران، نهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از 5 تا 11 آذر از ساعت 14:30 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های خراسان جنوبی دایر می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: