کد خبر: 17705
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 آذر 1393 - 13:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

فینالیست ‌های جایزه ادبی اتصالات نیجریه 2014 انتخاب شدند

  نادیا دیویدس، چینلو اوکپارانتا و سونگه ‌زیوه ماهلانگو، به عنوان 3 فینالیست 2014 جایزه ادبی اتصالات نیجریه انتخاب شدند.
فینالیست ‌های جایزه ادبی اتصالات نیجریه 2014 انتخاب شدند

 

به گزارش لیزنا، «برکت ناقص» نوشته نادیا از انتشارات رندوم هاوس، «شادی مانند آب» نوشته چینلو از انتشارات گرانتا و کتاب «پنومبرا» نوشته سونگه ‌زیوه از انتشارات «ک ویلا» به دلیل آنچه داوران کیفیت بالای نویسندگی نامیدند، وارد مرحله فینال شدند.



سارا لادیپو رئیس هیئت ‌داوران جایزه اتصالات ضمن ابراز رضایت از کیفیت آثار می‌ گوید سه کتاب مذکور، ویترین داستان ‌های جذاب از یک لیست بلندبالای راه ‌یافتگان به مرحله اولیه است که با محتوای ملی و قاره ‌ای جلوه گر شده است.



داستان خانواده چند نسلی درکیپ تاون در کتاب دیویدس و یا داستان ‌های عاشقانه نیجریه ‌ای در کتاب اوکپارانتا و یا تعقیب داستانی یک بیمار روانی در افریقای جنوبی معاصر در اثر ماهلانگو، هر کدام منحصر به ‌فرد است که روایتی از دل‌ خوشی ها و رمان‌ های کوتاه یا حماسی را در دل خود جای داده است.



برنده نهایی 22 فوریه 2015، ضمن دریافت 15 هزار پوند جایزه نقدی و خودنویس مونت بلانک، بورسیه اتصالات برای تحصیل در دانشگاه آنگلیای شرقی زیر نظر پروفسور جایلس فودن - نویسنده آخرین پادشاه اسکاتلند – را دریافت خواهد کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: