کد خبر: 17727
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 آذر 1393 - 10:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تقاضای توسعه و رشد فعالیت های ارزشمند خیرین کتابخانه ساز

  حسین اکبری در اولین جلسه با هیأت امنای خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد گفت: خیرین حوزه کتاب فعالان خالص و بی منت در حوزه کتاب و کتابخوانی هستند که در زمینه توسعه فضاهای مطالعاتی و احیای یک معروف بزرگ گام بر می دارند.
تقاضای توسعه و رشد فعالیت های  ارزشمند خیرین کتابخانه ساز

 

به گزارش لیزنا، حسین اکبری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد و دیگر شهرستان های استان گفت: خیرین حوزه کتاب، فعالان خالص و بی منت در حوزه کتاب و کتابخوانی هستند که در زمینه توسعه فضاهای مطالعاتی و احیای یک معروف بزرگ گام بر می دارند.

 

اکبری افزود: امروز احیای امر به معروف یکی از مطالبات رهبر عظیم الشان انقلاب است که عادت دادن مردم به کتاب و کتابخوانی یکی از مصادیق این مطالبه است.

 

وی همچنین اضافه کرد: تقاضا دارم فعالیت های بسیار ارزشمند خیرین کتابخانه ساز رشد و توسعه یابد.

 

اکبری در ادامه گفت: امروز باید اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های انجمن خیرین به گونه ای فراگیر شود که همه مردم و واقفین اگر خواستند در زمان حیات و ممات خود در زمینه وقف اقدام شایسته ای انجام دهند، گزینه وصیت فرهنگی یکی از گزینه های مردمی در انجام امور خیر باشد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: