کد خبر: 17730
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 آذر 1393 - 11:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

   در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با مدیرکل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، موضوع تفاهم نامه های همکاری مشترک ادارات کل ارشاد اسلامی با کتابخانه های عمومی استان مطرح شد.
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

 

به گزارش لیزنا، حسین اکبری ضمن قدرشناسی از حضور مدیرکل و معاونین ارشاد اسلامی استان، خواستار توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید به عنوان یک موضوع ویژه در فرخوان موضوعات معاونت سینمایی ارشاد اسلامی شد و برگزاری تئاتر با موضوع کتاب و کتابخوانی را یک نیاز جامعه مطرح کرد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همچنین به همکاری هرچه بیشتر در برگزاری نمایشگاه کتاب بصورت مشترک، ارتباط با تعاونی ناشران استانی، کانون های آگهی تبلیغاتی استان اشاره داشت و گفت: حضور مشترک در جلسات انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید استان می تواند در رسیدن به جایگاه ویژه استان در سال 2017 بسیار مفید و تاثیر گذار باشد.

 

سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن مثبت ارزیابی نمودن انعقاد تفاهم نامه همکاری اعلام کرد: انعقاد تفاهم نامه می تواند در ایجاد رویه کاری و ادامه دار شدن فعالیت های همکاری بسیار موثر و تاثیرگذار باشد.

 

سرابی ادامه داد: موضوعاتی همچون حوزه کانون های روستایی و مناطق  محروم، طرح روستایی و طرح تعامل حداکثری و بهره برداری از ظرفیت های مشترک می تواند بیشترین کارایی را برای استان به ارمغان آورد.

 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان همچنین به موضوع اطلاع رسانی آنلاین فعالیت ها اشاره داشت و این فرآیند را در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیار تاثیرگذار خواند.

 

گفتنی است، موضوعاتی همچون به بهره برداری رساندن کتابخانه مرکزی، طراحی المان های شهری و استفاده از برنامه های مناسب در خصوص توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: