کد خبر: 17734
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 آذر 1393 - 13:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

عضويت نيمه بهاء پژوهشگران و محققان در کتابخانه هاي عمومي خراسان شمالي

   احسان سيفي كارشناس منابع و دبير کميته پژوهش و نوآوري اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان گفت: به مناسبت هفته پژوهش عضويت پژوهشگران و محققان در کتابخانه هاي عمومي استان به صورت نيمه بهاء صورت مي گيرد.
عضويت نيمه بهاء پژوهشگران و محققان در کتابخانه هاي عمومي خراسان شمالي

 به گزارش لیزنا، احسان سيفي كارشناس منابع و دبير کميته پژوهش و نوآوري اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان گفت: به مناسبت هفته پژوهش عضويت پژوهشگران و محققان در کتابخانه هاي عمومي استان به صورت نيمه بهاء صورت مي گيرد.

 

احسان سيفي با اشاره به اينکه طي فراخواني از تمامي کارمندان پژوهشگر و محققي که داراي مدرک کارشناسي ارشد به بالا مي باشند خواسته شده است تا جهت عضويت نيمه بهاء در هفته پژوهش به کتابخانه هاي عمومي استان مراجعه نمايند، به اين نکته اشاره نمود که پژوهش پايه اساسي و بنيادين هر حرکت و تحول علمي است و در اين راستا نقش نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور و به تبع آن کتابخانه هاي عمومي در اعتلاي فرهنگ پژوهش محوري و ايجاد نوآوري و خلاقيت علمي انکار ناپذير است.

 

دبير کميته پژوهش و نوآوري اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان با اعلام اين خبر از پژوهشگران، نويسندگان و محققان دعوت نمود تا با مراجعه به کتابخانه هاي عمومي علاوه بر عضويت در این کتابخانه ها، از امکاناتي نظير کتابخانه جامع ديجيتال امام علي (ع)، منابع مختلف ديداري و شنيداري و همچنين مراجع مختلف موجود در کتابخانه های عمومی بهره ببرند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: