کد خبر: 17745
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1393 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کارگاه «آشنایی با شیوه نامه های استنادهی با تاکید بر ApA» برگزار شد

 کارگاه آشنایی با شیوه نامه های استنادهی با تاکید بر ApA،با همکاری انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی و  اتحادیه انجمن های علمی - دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا)  برگزار شد.
 کارگاه «آشنایی با شیوه نامه های استنادهی با تاکید بر  ApA» برگزار شد

 

 

به گزارش لیزنا، کارگاه آشنایی با شیوه نامه های استنادهی با تاکید بر ApA، روز دوشنبه 24 آذر ماه در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

در این کارگاه دکتر محسن حاجی زین العابدینی، ابتدا به معرفی بخش های مقاله و نحوه نگارش مقاله پرداختند، سپس به ارائه مطالبی در مورد نحوه استناد به منابع اطلاعاتی اعم از کتاب، مقاله، پایان نامه، منابع الکترونیکی به شیوه‌های مختلف پرداختند.

 

در ادامه ایشان انواع روش ‌های استناددهی به مقالات و کتب را عنوان نموده و به معرفی هر کدام پرداختند. از جمله  شیوه ‌های استناد دهی که ایشان اشاره کردند می توان به شیوه APA، شیکاگو، ونکوور، هارواد، شیوه استناددهی ایران و .... اشاره کرد.

 

در پایان کارگاه نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: