کد خبر: 17766
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آذر 1393 - 11:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

هدف کتابخانه‌های عمومی اعتلای سطح آگاهی جامعه است

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه 25 آذر در دیدار با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی یک نهاد فرهنگی است که با هدف اعتلای سطح آگاهی و مطالعه مردم به وجود آمده است.
هدف کتابخانه‌های عمومی اعتلای سطح آگاهی جامعه است


به گزارش لیزنا،اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، حجت‌الاسلام "دخیل‌عباس زارع‌زاده" ضمن تأکید بر اهمیت کتابخانه‌ها و شغل کتابداری گفت: کتابخانه‌های عمومی یک نهاد فرهنگی است که با هدف اعتلای سطح آگاهی و مطالعه مردم  به وجود آمده است و کتابداران علیرغم بسیاری از کمبودها، زمینه‌ساز ارتقای مطالعه مفید و آموزش همگانی آحاد جامعه هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری که با فرهنگ گره خورده، یکی از راهکارهای مهم در توسعه فرهنگی اهمیت دادن به فرهنگ مطالعه می باشد.

 

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار قول مساعد داد با حضور در کتابخانه های شهرستان، از کتابداران زحمتکش مهریز تشکر و قدردانی نماید.

 

"سعید قریشی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز نیز ضمن تشکر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب طرح الحاقی الزام شهرداری‌ها به پرداخت نیم درصد درآمدهای خود به کتابخانه‌ها گفت: این مصوبه حمایت مالی قوی را برای کتابخانه‌های عمومی به وجود می‌آورد و باعث رشد کمی و کیفی شاخص‌های این بخش می‌شود. 

 

وی همچنین گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود در سال جاری و برنامه‌های در دست اجرای کتابخانه‌های مهریز ارائه داد.

 

 
برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: