کد خبر: 17770
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آذر 1393 - 20:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اهدا نزدیک به 750 جلد کتاب توسط خانواده شهید سلطانی به کتابخانه عمومی شهر ایور خراسان شمالی

  خانواده شهید حسینعلی سلطانی در آستانه برگزاری مراسم یادبود این شهید قریب به 750 جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهر ایور اهدا کردند.
اهدا نزدیک به 750 جلد کتاب توسط خانواده شهید سلطانی به کتابخانه عمومی شهر ایور خراسان شمالی

 

به گزارش لیزنا، خانواده شهید حسینعلی سلطانی در آستانه برگزاری مراسم یادبود این شهید قریب به 750 جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهر ایور خراسان شمالی اهدا کردند.

 

قربانعلی سلطانی، مشاور استاندار در امور رسانه و مدیر مسئول نشریه اترک، با اهدای این کتاب ها به نمایندگی از خانواده شهید سلطانی با اشاره به اینکه این کتاب ها در دو بخش کتاب کودک و کتاب بزرگسالان به کتابخانه ها اهدا شده است: افزود: کلیه این کتب ممهور به "نه، بهترین پاسخ به تعارف مواد مخدر" و به یاد شهید حسینعلی سلطانی که به دست سوداگران مرگ به شهادت رسیده است، به منظور اهدا به کتابخانه شهر ایور تحویل اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی شده است.

 

سلطانی هدف از اهدای این کتاب ها به کتابخانه شهر ایور، نشر دانش دانست و گفت: بزرگترین و بهترین ابزار مقابله با مواد مخدر آگاهی عمومی از مضرات این مواد توسط عموم جامعه است.

 

وی افزود: کتابخانة عمومی به ارائة خدمات در حوزة عمومی می پردازد و دسترسی به منابع آگاهی و اطلاعاتی به عهده این نهاد می باشد که اهدای کتاب به کتابخانه شهر ایور به منظور آگاهی مردم، مخصوصا پیشگیری از مواد مخدر است.

 

 ارزش این کتاب ها معادل پانزده میلیارد ریال ارزیابی شد، که در طول هفته پژوهش به اداره کل کتابخانه های عمومی اهدا شد.

 

شهید حسینعلی سلطانی اولین شهید مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی و اولین شهید شهر ایور می باشد که در سال 1360 به دست سوداگران مرگ پیکر مطهرش قطعه قطعه شد.

 

قربانعلی سلطانی خود نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، که در سال 1363 به جبهه نبرد حق علیه باطل اعزام شده است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: