کد خبر: 20078
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 خرداد 1394 - 19:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی های برتر فارس

دومین جشنواره روابط عمومی های برتر فارس همزمان با میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) در دوم خرداد 1394 برگزار شد که در این جشنواره، محمد خانی از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شایسته تقدیر معرفی شد.
برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی های برتر فارس

 

به گزارش لیزنا، دومین جشنواره روابط عمومی های برتر فارس با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی و مدیرعامل انجمن روابط عمومی های ایران، جوانشیر کدخداپور، مشاورعالی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، سید محمود موسوی مشاور عالی استاندار فارس، بهزاد مریدی مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مسعود عطایی نژاد، مسئول انجمن روابط عمومی استان فارس و اعضای کانون های تبلیغات استان فارس برگزار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در این مراسم گفت: اخلاص و صداقت برای معرفی دستگاه و وظایف به جامعه و مردم و ایجاد ارتباط متقابل بین مردم و سازمان از ویژگیهای روابط عمومی برتر است.

 

وی اظهار داشت: روابط عمومي آينه سازمان است و بايد تلاش كند واقعيت ها را هر چه شفاف تر منعكس كند.

 

رئیس انجمن روابط عمومی های استان فارس با بیان اینکه امسال آثار ارسال شده به دبیر خانه جشنواره 577 در صد رشد داشته است گفت: امسال 462 اثر در 6 بخش، نشریه درونی سازمانی، بروشور و کاتالوگ، ویژه نامه، کتاب، بریده جراید و پوستر پذیرفته شد که در مراسم اختتامیه 18 اثر برگزیده و 14 اثر شایسته معرفی خواهند شد.

 

گفتني است در پایان اين مراسم از روابط عمومي هاي برتر استان فارس در بخش هاي گوناگون تقدير به عمل آمد و از ۱۲ پیشکسوت روابط عمومی های استان فارس تجلیل شد.  

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: