کد خبر: 27314
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 بهمن 1395 - 11:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

قدیانی منتشر کرد

«قصه‌هایی از بانو فاطمه(س)» و «مسافر هشتم»

منبع : لیزنا
انتشارات قدیانی «قصه‌هایی از بانو فاطمه(س)» به روایت حسین فتاحی و «مسافر هشتم» اثر مژگان شیخی را برای بچه‌ها به چاپ رساند.
«قصه‌هایی از بانو فاطمه(س)» و «مسافر هشتم»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه‌ ده جلدی قصه‌هایی از بانو فاطمه(س) به روایت حسین فتاحی با تصویرگری فرهاد جمشیدی روانه‌ بازار کتاب شد.

حضرت فاطمه(س) دختر پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) است. مادرش حضرت خدیجه، بانوی بزرگ و محترم قریش است. وی با حضرت علی ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان دو پسر و دو دختر به نام‌های امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و زینب و ام کلثوم است.

زندگی حضرت فاطمه(س) پر از حادثه‌های پند آموز است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگوار آشنا می‌کند. این مجموعه همراه با تصویرهای زیبا، شما را با گوشه هایی از زندگی این بانوی‌بزرگوار اسلام آشنا می‌سازد.

 در بخشی از کتاب آمده است:

« فاطمه پسرهایش را بوسید. دستی بر سرشان کشید. آنها را دلداری داد. ناگهان به زبانش آمد و گفت: «من هم دلم می‌خواهد که شما لباس نو داشته باشید امیدوارم تا روز عید لباستان آماده شود....»

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب ده جلدی قصه‌هایی از بانو فاطمه(س) را در نوبت چاپ اول، هر جلد 15 صفحه مصور و رنگی و قیمت4 هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار داد.

رمان مسافر هشتم اثر مژگان شیخی را در نوبت اول چاپ وارد بازار کتاب شد.

این رمان گوشه‌ای از زندگی امام رضا(ع) است.

علی بن موسی الرضا ملقب به رضا و ابوالحسن هشتمین امام شیعیان بعد از پدرش موسی کاظم و قبل از پسرش محمد تقی است. علی بن موسی در شهرمدینه متولد و در دیار توس از دنیا رفت.

 در بخشی از رمان آمده:

«امام  رضا بر سر مزار پیامبر نشسته بود. حرف می‌زد و درد دل می‌کرد. یارانش در اینطور مواقع تنهایش می‌گذاشتند. دور و برش نمی‌آمدند. چرا که دلش می‌خواست با پیامبر تنها باشد: "پدر را شهید کردند...خانه هایمان را غارت کردند... و حالا زمزمه های دیگری به گوش می رسد...سفر غربت...سفری که بازگشتی ندارد...»

موسسه انتشارات قدیانی رمان «مسافر هشتم» داستان زندگی امام رضا(ع) را به روایت مژگان شیخی، در 127صفحه و با قیمت 10 هزار تومان در اختیار علاقمندان به مطالعه‌ رمان‌های تاریخی قرار داد.

برای تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، ميیتوانيد براي خريد اينترنتی به نشانی الكترونيكی نشر قديانی مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: