کد خبر: 36466
تاریخ انتشار: شنبه, 27 مرداد 1397 - 12:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

نخستین کارگاه آموزشی هنر و شاهنامه فردوسی در موزه استاد عزت اله انتظامی

منبع : لیزنا
خانه موزه استاد عزت اله انتظامی با همکاری بنیاد فردوسی نخستین کارگاه های آموزشی «هنر و شاهنامه فردوسی» ویژه کودکان و نوجوانان را از یکم تا هفتم شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار می کند.
نخستین کارگاه آموزشی هنر و شاهنامه فردوسی در موزه استاد عزت اله انتظامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه یک، این کارگاه های آموزشی با حضور مدرسان هنری و فردوسی شناسان برجسته در ۲ رشته هنری «هنر نقالی و شاهنامه خوانی» و «هنر نقاشی و حجم سازی» با بهره گیری از داستان های حماسی و عاشقانه های شاهنامه فردوسی ویژه کودکان و نوجوانان در رده سنی ۵ تا ۱۸ سال برگزار می شود .

این دوره های آموزشی از یکم تا هفتم شهریور ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه موزه استاد عزت اله انتظامی برگزار می شود و  ورود برای کودکان و نوجوانان به همراه یکی از اعضای خانواده آزاد است.

در پایان این کارگاه مدرک معتبر از سوی بنیاد فردوسی و خانه موزه استاد عزت اله انتظامی به هنر جویان اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می توانند تا تاریخ 31 مرداد ماه به نشانی قیطریه، بلوار اندرزگو (شرق به غرب)، روبه روی بلوار کاوه، کوچه احمدی، پلاک ۲۸ مراجعه و یا  با شماره تلفن ۲۲۳۹۰۲۵۹ (داخلی ۱۰۴) تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: