کد خبر: 14554
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 فروردين 1393 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دكتر فریبرز خسروی به عنوان معاون پژوهش، برنامه ريزي و فناوري کتابخانه ملی منصوب شد

  طي نشستي كه روز گذشته (20 فروردین 1393) در محل سالن كنفرانس حوزه رياست سازمان اسناد و كتابخانه ملي برگزار شد، دكتر فريبرز خسروي به عنوان معاون پژوهش، برنامه ريزي و فناوري اين سازمان انتخاب شد.
دكتر  فریبرز خسروی به عنوان معاون پژوهش، برنامه ريزي و فناوري کتابخانه ملی منصوب شد

 
به گزارش لیزنا، در اين نشست كه با حضور معاونان، مشاوران و برخي مديران سازمان برگزار شد ابتدا دكتر صالحي اميري با اشاره به اهميت سه بخش عمده اين معاونت بيان داشت: در حوزه فناوري نيازمند تغييرات اساسي و استفاده از ظرفيت هاي ديجيتال سازمان هستيم تا بتوانيم روند تعاملات ميان سازمان و مخاطبان آن را به صورت پيشرفته در آوريم. در حوزه برنامه ريزي نيز بايد رويكردي كيفي را مد نظر قرار دهيم و نظام استراتژيك سازمان را با ايجاد تغييراتي بهبود بخشيم.


صالحي در ادامه با اشاره به اهميت بحث پژوهش در سازمان تسريع كرد بايد پژوهشكده سازمان به سمت پژوهشگاه حركت كند و خروجي آن نيز مشخص باشد.


دكتر صالحي در پايان ابراز اميدواري كرد تا پايان سال كارنامه درخشاني را از پژوهش سازمان به دست آوريم.

 

در ادامه اين مراسم دكتر خسروي معاون جديد پژوهش، برنامه ريزي و فناوري سازمان به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و ابراز اميدواري كرد در افق پيش روي، سازمان اسناد و كتابخانه ملي در عرصه پژوهش به نقطه مطلوب برسد.وي همچنين بيان داشت: در سازمان اسناد و كتابخانه ملي رويكردها بايد ملي باشد و با بخشي نگري و اختلاف سليقه امور جاري به پيش نخواهد رفت. وي تصريح كرد اگر اختلاف سليقه اي هم وجود دارد ميبايست وضعيت را به صورت متعادل در آوريم و با هم بايد هماهنگ باشيم.


یادآور می شود، پیش از اين مهندس واقف زاده به عنوان معاون پژوهش، برنامه ريزي و فناوري سازمان اسناد و كتابخانه ملي به مدت دو سال مشغول به خدمت بود.


بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، در بخشي از حكم انتصاب دكتر خسروي كه توسط دكتر سيد رضا صالحي اميري صادر شده آمده است:


با عنايت به تجربه، تخصص و تعهد، بدينوسيله جنابعالي را به عنوان معاون پژوهش، برنامه ريزي و فناوري منصوب مي نمايم. اميد است با اتكال به خداوند در تحقق منويات مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت تدبير و اميد با تلاش وافر و به كار گيري همه بضاعت سازماني و ايجاد تعامل با ساير سازمان ها و مراكز پژوهشي، موجبات غنا، رشد و توسعه فعاليت هاي پژوهشي در سازمان را فراهم آوريد.

 

تیم خبری لیزنا انتصاب شایسته ایشان را به جامعه کتابدار کشور تبریک می گوید.

 

 

 

برچسب ها :
کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1393/01/24 - 13:13
0
1
ضمن اظهار تشکر از جناب صالحی اعلام می دارم با توجه به آنچه در پیشینه درخشان جناب دکتر خسروی در کتابداری و مخصوصا در کتابخانه ملی از ایشان موجود است بدون شک باید منتظر اقدامات برنامه ریزی شده و نتایج خوب در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی ایران باشیم
پیروز ابراهیمی
|
Iran
|
1393/01/23 - 14:17
0
0
انتصاب شایسته دکتر فریبرز خسروی را تبریک می گویم
الهام محمودپور
|
Iran
|
1393/01/22 - 18:50
0
1
خدمت جناب آقای دکتر خسروی تبریک عرض میکنم. امیدوارم مسیر پیش روی جنابعالی بدون موانع و همواره باشد و مجدداً شاهد روزهای در اوج کتابخانه ملی باشیم.
عليرضا اداوي
|
United States
|
1393/01/22 - 09:43
0
5
انتصاب تخصصي اين معاونت مهم را بر متخصصين اين حوزه و جناب آقاي دکتر خسروي تبريک عرض مي کنم
اکبرزاده
|
United States
|
1393/01/21 - 18:51
0
9
سوابق جناب صالحی را نمی دانم ولی استفاده از تجربیات دکتر خسروی و امثالهم را نشانه خبره گرایی، تخصص گرایی ایشان می دانم. جناب صالحی سال نو را با کار صالحی شروع کرده اید و برای شما و دکتر خسروی آرزوی موفقیت دارم. خداوند کمک می کند و شما بزرگوارن هم کمک کنید که کتابخانه ملی به وظایف ملی و واقعیش عمل کند.
تا یادم است همیشه معاونین اداری و مالی کتابخانه ملی مانع کارهای جدی و کیفی بودند و همیشه اضافه کار حسابداری و کارگزینی مهم بوده و قطع نمی شده ولی برای انجام یک کار کیفی و استفاده از کتابداران متخصص همیشه مانع وجود داشته و تبعیض شدیدی که دست مدیران را برای انجام کارها می بشته. امیدوارم، این بار معاون اداری و مالی منتخب ، با تیم شما کاملا همراه باشد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: