کد خبر: 14626
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 - 14:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی برگزار می شود

       هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیک در روزهای 4و5 اردیبهشت 1393 در مشهد مقدس برگزار می شود.
هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی برگزار می شود

 

دکتر جعفر مهراد رئیس هشتمین کنفرانس تجارت الکترونیک در ارتباط با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی ضمن اعلام این خبر به لیزنا، اظهار داشت: هدف از برگزاری هشتمين کنفرانس بين المللی تجارت الکترونيک، زمينه سازی انتقال دانش و تجارب جديد به شرکت کنندگان در سمينار، متخصصان و کارشناسان تجارت الکترونيک است.

 

وی افزود: با توجه به نقش و جايگاه تجارت الکترونيک با رويکرد بر اعتماد الکترونيکی، و لزوم جمع آوری و استفاده از تجارب و نظريات انديشمندان، صاحبنظران و پژوهشگران اين حوزه در هشتمين کنفرانس، فرايندهای فنی و تجربی و تشريح ابعاد مساله، روش ها و راهکارهای جديد و مشکلات و چالش های موجود در قالب مقاله های علمی پژوهشی ارائه خواهد شد.

 

مهراد درباره اهمیت و تاثیر برگزاری بیشترین دوره های کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در ایران خاطرنشان ساخت: گروه های هدف اطلاع دارند که کنفرانس بين المللی تجارت الکترونيک با محوريت دانشگاه اصفهان هر سال با عنوانی جديد در يکی از کشورهای در حال توسعه برگزار می شد. در سال های اخير به علت محدوديت در اخذ ويزا، اين کنفرانس هر سال در یکی از شهرهای ایران برگزار شده است. با وجود این، هدف نهایی که اجتماع متخصصان تجارت الکترونیک با مشارکت کشورهای در حال توسعه است همچنان در راس برنامه های مدیریت این کنفرانس قرار دارد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و استقبالی که کشورهای در حال توسعه از این کنفرانس به عمل آورده است علیرغم محدودیت های بودجه ای، هرسال تعدادی از متخصصان این حوزه از کشورهای نوظهور علمی در این کنفرانس شرکت می کنند. گرایش هایی که هر سال برای کنفرانس تجارت الکترونیک تعیین    می شود بزرگان و پیشگامان تاثیرگذار تجارت الکترونیک، ایده ها و دیدگاه های خــود را ارائه می دهند و از این نظر معتقدم که هفت کنفرانسی که تاکنون برگزار شده است هر کدام به خاطر همین ویژگی یکی از معتبرترین کنفرانس های بین المللی ايران است که با محوریت دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

 

سرپرست ISC تصریح کرد: گرچه تعداد مقالات رسیده به این کنفرانس اعم از فارسی و انگلیسی قابل توجه است اما به خاطر محدودیت زمانی برترین مقالات جهت ارائه انتخاب می شود.

 

مهراد افزود:  پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) همیشه در برگزاری این کنفرانس مشارکت فعال داشته و مقالات برتر را با همکاری مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در نشریه (International Journal of Information Science and Management (IJISM به صورت یک شماره ویژه چاپ و در دسترس علاقمنــــدان قرار می دهد. مجله  IJISM  با نشانی (http://ijism.ricest.ac.ir/ojs/ مجله ای است بین المللی که با ضریب تاثیر بالا در ISC و اسکوپوس نمایه ســــازی می شود.

 

مهراد در پایان گفت: علاوه بر ترویج دانش تجارت الکترونیک از طریق نشر مقالات علمی، کنفرانس تجارت الکترونیک توانسته است مفاهیم این حوزه را در سطح کشورهای در حال توسعه گسترش داده و دانشگاه ها و محافل علمی را با چالش ها و فرصت های پیش رو آشنا سازد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: