کد خبر: 16076
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 تیر 1393 - 10:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ثبت بيش از 23 هزار پايان‌ نامه و پروپوزال در پايگاه ثبت ايرانداك

      در سه ماهه نخست سال 93، 11 هزار و 531 پايان‌نامه در پايگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به ثبت رسيد.
ثبت بيش از 23 هزار پايان‌ نامه و پروپوزال در پايگاه ثبت ايرانداك

 

به گزارش لیزنا، از ابتداي سال 93 تا پايان خرداد، 11 هزار  و 531 پايان نامه و 11 هزار و 892 پوروپوزال، در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌ نامه‌ ها و رساله‌ های تحصیلات تکمیلی کشور در وب‌سايت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران به ثبت رسیده است.

 

در اين ميان، بيش از 94 درصد پايان‌ نامه‌ هاي ثبت شده مربوط به مقطع كارشناسي ارشد و مابقي در مقطع دكترا بوده است.

 

در اين بازه زماني، بیشترین پایان‌ نامه‌‌ های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان‌ نامه‌ ها و رساله‌ های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با 3 هزار و 741 رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و علوم پزشکي قرار دارند.

 

گفتني است، در سه ماه نخست سال جاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز، دانشگاه تربيت مدرس، دانشگاه فردوسي مشهد، دانشگاه گيلان و دانشگاه تربيت معلم تهران، به ترتيب بيشترين آمار را در بين دانشگاه‌ هاي كشور در ثبت پايان‌ نامه به خود اختصاص داده‌اند.

 

لازم به توضیح است،  از بهمن ماه سال 1387 کار ثبت پایان‌ نامه در پایگاه ثبت پايان‌ نامه‌ ها و رساله‌ هاي تحصيلات تكميلي آغاز شده و از آن زمان تاکنون بیش از 162 هزار پایان‌ نامه در این پایگاه به ثبت رسیده است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: