کد خبر: 16094
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 مرداد 1393 - 12:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی تمدید شد

      مهلت ارسال آثار به هفتمين جشنواره بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی تا 10مردادماه سال جاری تمدید شد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی تمدید شد

 

 به گزارش لیزنا، دبیر هفتمین جشنواره بين المللي انتخاب کتاب سال رضوی با اعلام این خبر گفت: از آنجا كه برخی از نویسندگان، ناشران و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوي علاقه‌مند  به شرکت در جشنوارة انتخاب کتاب سال رضوی بودند و دراين مدت نتوانستند آثار خود را به اين جشنواره ارسال نمايند، مدّت ارسال آثار به هفتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تا 10مردادماه سال جاري تمدید شد.

 

محمدهادی زاهدی یادآور شد: با توجه به انتشار فراخوان هفتمین جشنواره بين‌المللي انتخاب کتاب سال رضوی  در عرصه بين المللي و داخلي، تاکنون آثار ارزشمندی از سوی نویسندگان، ناشران و سازمان‌های علمی و پژوهشی داخلی و خارجی به دبیرخانة اين جشنوارة رسیده است.

 

 دبیر هفتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي، گسترش فعاليتهاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره، زندگي و ابعاد مختلف شخصيت حضرت رضا عليه‌السلام و شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينه فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گسترده آنها، دانست و تصریح کرد: هفتمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، امسال با افزوده شدن بخش کتاب دیجیتال، در محورهای کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت شامل حضرت جوادالائمه(ع)، حسين بن موسي‌الکاظم(ع)، احمد بن موسي‌الکاظم(ع)، شاهچراغ و حضرت معصومه(س) در دهه کرامت (شهریور ماه سال جاری) برگزار خواهد شد.

 

گفتني است نويسندگان، ناشران و علاقه مندان به شرکت در هفتمین جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت اين جشنواره به نشاني http: //ketabsal. aqlibrary. ir مراجعه نمایند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: