کد خبر: 16098
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 مرداد 1393 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بر پایی نمایشگاه کتاب «با دست‌هایمان» در کتابخانه مرجع کانون

      «با دست‌هایمان 1» عنوان نمایشگاهی در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در مرداد ماه برگزار می‌شود.
 بر پایی نمایشگاه کتاب «با دست‌هایمان» در کتابخانه مرجع کانون

 

 

به گزارش لیزنا، نمایشگاه  «با دست‌هایمان 1» به منتخبی از کتاب‌های فارسی هنر و سرگرمی اختصاص یافته است.


«سایه و نیم سایه» اثر سیدمهدی مجتهد، «شکل‌سازی با روزنامه و مجله» کار نیره تقوی، «پولک‌های چوبی» اثر فرزانه بابایی، «کاردستی های کاغذی» ترجمه علی خاکبازان و «حجم‌ سازی» کار عادل ارشقی و ... عناوین برخی از 57 جلد کتابی است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


بر همین اساس نمایشگاه «با دست‌هایمان 2» نیز که منتخبی از کتاب‌های هنر و سرگرمی به زبان لاتین است در شهریور ماه برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌ توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 8 تا 16 به جز پنج‌شنبه و جمعه‌ ها و روزهای تعطیل به کتاب‌خانه مرجع کانون مراجعه کنند.


کتاب‌خانه مرجع کانون در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26، مجتمع فرهنگی‌ هنری شهید ملک شامران واقع شده است.


گفتنی است کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ ای از منابع کتاب‌خانه‌ ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌ مندان قرار می‌دهد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: