کد خبر: 16100
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 مرداد 1393 - 15:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي» در کتابخانه ملک

 دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» از تاریخ چاپ در جهان اسلام و ایران تا فهرست نگاری و ماخذشناسی کتاب های چاپ سنگی و سربی، در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي» در کتابخانه ملک

 

با برگزاری دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، هنرجویان می توانند در کنار آگاهی از تاریخ چاپ در جهان اسلام و ایران، به گونه ای تفصیلی با تکنیک های چاپ و فهرست نگاری، ماخذشناسی و ویژگی های هنری کهنه چاپ ها آشنا شوند.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» با تدریس «مجيد غلامي جليسه» پژوهشگر و کتاب شناس در 6 جلسه شنبه هر هفته از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد. این دوره آموزشی از روز شنبه 11 مرداد 1393 خورشیدی کار خود را آغاز خواهد کرد و شهریه شرکت در آن 100 هزار تومان بود. گواهی شرکت در دوره آموزشی به شركت كنندگان در اين دوره ارایه خواهد شد.

 

هنرجویان در دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» در این 6 جلسه در زمینه آشنایی با تاريخ چاپ در جهان اسلام، تاريخ چاپ در ايران، تكنيك هاي چاپ، فهرست نگاري كهنه چاپ ها، ماخذشناسي كهنه چاپ ها و ويژگي هاي هنري كهنه چاپ ها آموزش خواهند دید.

 

علاقه مندان برای دریافت آگاهی های بیش تر درباره جزییات دوره آموزشی «كهنه چاپ هاي ايراني و اسلامي (چاپ سنگي، چاپ سربي و ...)» می توانند به وب سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org مراجعه کنند و نیز برای ثبت نام با شماره های تلفن 66726613 و 66726653 داخلی 181 (بخش پژوهش و آموزش) تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: