کد خبر: 16103
تاریخ انتشار: جمعه, 03 مرداد 1393 - 11:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد نمایشگاه یک روزه ای به مناسبت روز چهارم مرداد ماه، به نام روز «عضویت دولت ایران در سازمان جهانی فضانوردی» برپا می کند.
برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

 

به گزارش لیزنا به مناسبت عضویت دولت ایران در سازمان جهانی فضانوردی و امضاء معاهده سازمان بین المللی فضانوردی در سال 1339 هجری شمسی کتابخانه ی عمومی حسینیه ارشاد نمایشگاه یک روزه ای به مناسبت روز چهارم مرداد ماه که به نام روز «عضویت دولت ایران در سازمان جهانی فضانوردی» در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، بر پا می کند.

 

 تاریخچه سازمان فضایی ایران به اوایل دهه ۵۰ خورشیدی بازمی گردد. وظیفه این سازمان، پژوهش در زمینه استفاده از فضا و برنامه ریزی برای گسترش فناوری های فضایی کشور با استفاده از دانش بومی و همکاری های بین المللی است که امضاء معاهده سازمان بین المللی فضانوردی به سال 1339 هجری شمسی برمی گردد و اجرا کننده مصوبات شورای عالی فضایی است، که تصمیم گیری در مورد استفاده صلح آمیز از فضا در کشور را به عهده دارد.

 

با توجه به فعاليت هاي گوناگوني كه در زمينه فناوري فضايي و مسايل مربوط به فضا در سراسر دنيا در حال انجام است، روز چهارم مرداد ماه به نام روز «عضویت دولت ایران در سازمان جهانی فضانوردی» در تقویم رسمی کشور ثبت شده است و ضرورت اطلاع رسانی در این حوزه نیز امري اجتناب ناپذير است.

 

کتابخانه ی عمومی حسینیه ارشاد در این نمایشگاه یک روزه ای برگزار می نماید که در آن بالغ بر 80 عنوان کتاب و سایر منابع مرتبط برای عموم به نمایش گذاشته می شود.

 

 علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22866465 تماس حاصل نمایند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: