کد خبر: 16112
تاریخ انتشار: شنبه, 04 مرداد 1393 - 11:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

شب های داستان برج میلاد، برگزار می شود

      دوره چهارم شب‌های داستان برج میلاد تهران در هفته اول شهریور امسال برگزار می‌شود.
شب های داستان برج میلاد، برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، فرزاد هوشیار پارسیان، مدیرعامل برج میلاد تهران، با اعلام این خبر گفت: سال گذشته طی سه فصل، سه دوره از برنامه شب‌های داستان را با حضور نزدیک به 100 نویسنده و مترجم برگزار کردیم و قصد داریم امسال نیز همچون سال گذشته شاهد حضور و داستان‌خوانی نویسندگان و مترجمان کشورمان در برج میلاد تهران باشیم.

 

او افزود: در دوره‌های پیشین، برخی نویسندگان که ساکن استان‌های دیگر هستند نیز به برنامه دعوت شدند. در دوره چهارم هم نویسندگانی از شهرهایی غیر از تهران دعوت شده و برای علاقه‌مندان داستان‌خوانی خواهند کرد.

 

مدیرعامل برج میلاد تهران اظهار کرد: روال کار شب‌های داستان تاکنون بر این بوده است که در هر فصل میزبان نویسندگان و مترجمانی باشیم که طی فصل‌های پیش حضور نداشته‌اند. بر همین مبنا، دوره چهارم هم با حضور نویسندگانی برگزار خواهد شد که جزو 100 مهمان قبلی شب‌های داستان نبوده‌اند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: