داخلی
»مطالب کتابداری
»کتابخانه و کتابداری
شماره جدید نشریه الکترونیکی «وبولوژی» منتشر شد
به گزارش لیزنا، شماره جدید نشریه الکترونیکی انگلیسی زبان «وبولوژی» با هشت مقاله و یک نقد کتاب منتشر شد.
عناوین مقالات و نقد کتاب اولین شماره یازدهمین جلد آن در سال 2014 به سردبیری دکتر علیرضا نوروزی به قرار زیر است:
The Information Service Evaluation (ISE) Model/ Laura Schumann, & Wolfgang G. Stock
A metatheory integrating social, biological and technological factors in information behavior research/ Leon James, & Diane Nahl
The cataloging of virtual communities of educational thematic/ Roman Korzh, Andriy Peleschyshyn, Yuriy Syerov, & Solomia Fedushko
Content marketing through data mining on Facebook social network/ Saman Forouzandeh, Heirsh Soltanpanah, & Amir Sheikhahmadi
Webometric analysis of Iranian medical universities according to visibility, size and rich files/ Roghaye Tafaroji, Iman Tahamtan, Masoud Roudbari, & Shahram Sedghi
Non-users of Internet in the information society/ Marina Viktorovna Zagidullina
Improvement of methodical approaches to higher schools' marketing activity assessment on the basis of internet technologies application/ Elizaveta E. Tarasova, & Evgeny A. Shein
Google Patents: The global patent search engine/ Alireza Noruzi, & Mohammadhiwa Abdekhoda
Book Review: Visual indexing and retrieval/ Mohammadamin Erfanmanesh, & Elaheh Hosseini
گفتنی است «وبولوژی» یک نشریه الکترونیکی است که هر شش ماه یکبار منتشر می شود. این نشریه، جزء نشریه های دسترسی آزاد به شمار می آید که در راهنمای نشریات دسترسی آزاد DOAJ نیز نمایه می شود. دسترسی به این نشریه از طریق این پایگاه از گروه علوم اجتماعی و زیر گروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی امکان پذیر است.
علاقه مندان برای دریافت مقالات این نشریه می توانند به این نشانی مراجعه نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.