کد خبر: 16692
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 شهریور 1393 - 09:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بازدید استادان دانشگاه و نمايندگان مجلس بلغارستان از كتابخانه ملی

      چند تن از استادان و نمايندگان مجلس بلغارستان از بخش هاي كتابخانه ملي بازديد كردند.
بازدید استادان دانشگاه و نمايندگان  مجلس  بلغارستان از كتابخانه ملی

 

به گزارش لیزنا، روز شنبه (22 شهريور ماه) كتابخانه ملي ميزبان هيأتي  هشت نفره از استادان دانشگاه و نمايندگان زن مجلس بلغارستان بود.. طي اين بازديد كه از تالارهاي تخصصي ايران شناسي و اسلام شناسي ، كتابخانه كودك ، كتابخانه نابينايان و بخش نسخ خطي به عمل آمد ، كارشناسان كتابخانه ملي توضيحاتي در زمينه معرفي فعاليت هاي مختلف و متنوع سازمان اسناد و كتابخانه ملي ارائه كردند.

 

در ادامه اين بازديد خانم يوگدانا استاد فلسفه دانشگاه صوفيه ضمن طرح سوالاتي در حوزه فعاليت هاي كتابخانه ملي به ارائه ديدگاه هاي خود و مقايسه كتابخانه ملي ايران با كتابخانه ملي بلغارستان پرداخت.

 

از نكات قابل توجه اين بازديد مي توان به اختصاص يافتن بيشتر زمان بازديد كنندگان به بازديد از تالار ايران شناسي و اسلام شناسي اشاره كرد. شايان ذكر است بازديدكنندگان بلغاري در پايان اين بازديد يك جلد كتاب به همراه دو لوح فشرده به كتابخانه ملي اهدا كردند.

 

گفتنی است، در مسير سياست هاي جديد سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران وامضاء تفاهم نامه همكاري  با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ، كتابخانه ملي ميزبان بازديد كنندگان از كشورهاي مختلف براي توسعه و گسترش  ديپلماسي فرهنگي است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: