کد خبر: 16694
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 شهریور 1393 - 10:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تمدید مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه « مشرق زیبای من، غمگین است!»

      انجمن فرهنگی- هنری تصویرگران، مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه « مشرق زیبای من، غمگین است!» را تمدید کرد.
تمدید مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه « مشرق زیبای من، غمگین است!»

 

به گزارش لیزنا، انجمن فرهنگی- هنری تصویرگران، ضمن تمدید مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور ماه، علاوه بر نمایش مجازی، از برگزاری نمایشگاه « مشرق زیبای من، غمگین است در گالری لاله خبر داد.

 

 پیرو فراخوان اعلام شده، مشرق زیبای من، غمگین است! نمایشگاهی است که در حمایت از کودکان رنج دیده و جنگزدۀ خاورمیانه از سوی انجمن تصویرگران برپا خواهدشد. با هماهنگی های انجام شده این نمایشگاه در هر دو حالت مجازی و فیزیکی به طور همزمان گشایش خواهد یافت.

  

این نمایشگاه که گزیده ای از آثار به نمایش درآمده در سایت انجمن خواهدبود، 18 مهر در گالری یادشده گشایش می یابد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

 

انجمن تصویرگران با توجه به استقبال خوب و پیگیری تعداد زیادی از تصویرگران که کارهای شان هنوز ناتمام است و همچنین ایجاد فرصت برای دیگر هنرمندان جهت شرکت در این نمایشگاه نوع دوستانه، مهلت ارسال آثار را تا 31 شهریور تمدید کرده است.

 

علاقمندان می توانند، آثار خود را تا 31 شهریور 93 به نشانی، این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: