کد خبر: 16704
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 شهریور 1393 - 11:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

راه اندازی « مرکز کتاب پژوهی» در خانه کتاب

      مرکز کتاب پژوهی خانه کتاب، به منظور فراهم آوری، ساماندهی، و اطلاع رسانی در حوزه کتاب، افتتاح می شود.
راه اندازی « مرکز کتاب پژوهی» در خانه کتاب

 

به گزارش لیزنا، مرکز کتاب‌پژوهی خانه کتاب روز یکشنبه 30 شهریور ماه، با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

 

مرکز کتاب‌پژوهی به منظور فراهم آوری، ساماندهی، انجام پژوهش‌های مرتبط و اطلاع رسانی در حوزه کتاب، در مؤسسه خانه کتاب تأسیس خواهد شد.

 

این مرکز ایجاد محیط مناسب برای مطالعه، پژوهش و بهره گیری مورخان، محققان، دانشجویان و دانش پژوهان علاقه مند به مباحث کتاب، شناسایی، گردآوری، سازماندهی، حفاظت و نگاهداری و اشاعه اطلاعات آثار درباره کتاب از آغاز تا امروز و پس از آن، انجام پژوهش های در حوزه کتاب و نشر آن، ایجاد بانک های اطلاعاتی به منظور یاری رسانی و ارائه خدمات به پژوهشگران و مراجعه کنندگان و بالا بردن سطح آگاهی گروه های اجتماعی و فرهنگی مردم از پیشینه کتاب و آشنایی هر چه بیشتر آنان با این مقوله را دنبال می‌کند.

 

گفتنی است، در حاشیه این مراسم نیز از 5 کتاب منتشر شده «کتاب‌شناسی ماه» ویژه فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: