کد خبر: 16824
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 مهر 1393 - 10:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری نشستهای تخصصی انجمن کتابداری در نمایشگاه کتاب تبریز

      ناهید پروینی، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی آذربایجان از برگزاری نشست‌های تخصصی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخۀ آذربایجان شرقی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز خبر داد.
برگزاری نشستهای تخصصی انجمن کتابداری در نمایشگاه کتاب تبریز



ناهید پروینی ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار لیزنا اظهار داشت: با توجه به اختصاص غرفه اختصاصی به انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی آذربایجان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، این انجمن برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و نشست‌های تخصصی را با حضور اساتید مطرح دانشگاه تبریز برگزار خواهد کرد.



وی در تشریح جزییات این خبر گفت: نشست‌های علمی مانند «سرقت علمی و تبعات فقهی، حقوقی و علمی آن»، «فضای مجازی و چالشی به نام محتوا: بررسی محتوای ملی و بومی در فضای مجازی»، «بررسی نقش و جایگاه آذربایجان در پیشبرد علم و فناوری کشور» و «آسیب­شناسی مطالعه و کتابخوانی در آذربایجان» از جمله برنامه‌های انجمن خواهند بود که 9 تا 12 مهر از ساعت 18 تا 19:30 در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شوند.



ناهید پروینی با اشاره به همکاری اداره کل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تبریز در برگزاری این برنامه‌ها افزود: اجرای برنامه « کلینیک کتاب» شامل برنامه‌های کتاب‌درمانی برای کودکان، اطلاع‌درمانی، و مشاوره خواندن در طول زمان برگزاری نمایشگاه  و از ساعت 17 الی 20 در غرفه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران شاخۀ آذربایجان‌شرقی در سالن شهریار از دیگر برنامه‌های این انجمن خواهد بود که این برنامه در روزهای 10 و 11 مهر (پنجشنبه و جمعه) به طور تمام وقت از ساعت 10 صبح تا 20 عصر اجرا خواهد شد.



مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انجمن کتابداری آذربایجان در پایان اجرای برنامه‌های قصه خوانی برای کودکان با عنوان «ما برایتان می‌خوانیم»، کارگاه‌های معرفی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی، جستجو در موتورهای جستجو، نقش مراکز اطلاعاتی در مهندسی فرهنگی کشور، آشنایی با نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای و مراکز اطلاعاتی، طبق برنامه موجود در وبلاگ انجمن با توزیع بروشورهای تخصصی اطلاع‌رسانی و لوح فشرده کتاب‌های گویا برای علاقمندان در غرفه اختصاصی انجمن را از دیگر برنامه‌های فرهنگی  و آموزشی در نظر گرفته شده برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز عنوان کرد.



گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه جاری  در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: