کد خبر: 16846
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 مهر 1393 - 08:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پنجمین فستیوال سالانه کودک، شهر، هنر برگزار می شود

      خانۀ سرامیک فرزانه پنجمین فستیوال سالانۀ کودک، شهر، هنر را برگزار می‎کند.
پنجمین فستیوال سالانه کودک، شهر، هنر برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، این برنامه به مناسبت روز جهانی کودک در روز جمعه 11 مهرماه، با حضور تعدادی از پیشکسوتان انجمن تصویرگران در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

 

قرار است قطعات سرامیک نقاشی‎شده توسط کودکان، پس از آماده‎سازی نهایی، در مکانی در شهرهای تهران و اگزبرگ آلمان به صورت دائمی بر روی سازه‎هایی نمادین نصب شوند.

 

لیلا فرزانه مدیر خانۀ سرامیک فرزانه هدف از برگزاری این فستیوال را مشارکت کودکان در فضاهای شهری عنوان کرد که عواید آن به مانند سال‎های گذشته قرار است صرف آموزش کودکان در مناطق محروم کشور شود.

 

سومین فستیوال کودک، شهر، هنر نیز با همکاری انجمن تصویرگران و با حضور تصویرگرانی نظیر نورالدین زرین‎کلک، محمدعلی بنی‎اسدی، فیروزه گل‎محمدی، نفیسه شهدادی و علیرضا گلدوزیان در برج میلاد برگزار شد که آثار در محوطۀ برج نصب شد.

 

خانواده‎ها می‎توانند جهت شرکت در این برنامۀ فرهنگساز تفریحی و خیریه، هماهنگی‎های لازم را از طریق شماره‎ تلفن های ٢٢٨٠٩٠٩٥ و ٠٩١٠٧٧٩٥٦٩١ انجام دهند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: