کد خبر: 16849
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 مهر 1393 - 09:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ثبت نام دوره‌های آموزشی کتابخانه ملک آغاز شد

      مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با آغاز پاییز 1393، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی ثبت نام می‌کند.
ثبت نام دوره‌های آموزشی کتابخانه ملک آغاز شد

 

به گزارش لیزنا، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، در تداوم ارایه آموزش‌های مربوط به حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، دوره‌های جدید آموزشی در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی، در زمینه‌های نگارگری (تذهيب، گل و مرغ، لاكي و ...)، نقاشي پشت شيشه، خط شكسته، اصول فهرست نويسي چاپ سنگي و چاپ سربي و نیز اصول فهرست‌نويسي نسخه‌های خطي برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی، پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66726613 داخلی 181 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه نمایند.

 

گفتنی است، کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» قرار دارد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: