کد خبر: 16853
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 مهر 1393 - 10:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری کارگاه های آموزشی پیشرفته در بنیاد شعر و ادبیات داستانی

      کارگاه آموزشی داستان کوتاه پیشرفته و کارگاه اقتباس ادبی با محوریت فیلم‌نامه‎‌نویسی در بنیاد شعر و ادبیات داستانی برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه های آموزشی پیشرفته در بنیاد شعر و ادبیات داستانی

 

به گزارش لیزنا، محمدجواد جزینی در کارگاه پیشرفته داستان کوتاه که یکشنبه‌ها ساعت 16 برقرار خواهد بود، آشنایی با گونه‌ها و ژانرهای داستان‌های کوتاه همچون داستان پلیسی، رئالیستی، طنز، مدرن، و پست مدرن را تدریس می‌کند.


کارگاه دوازده‌جلسه‌ای داستان کوتاه که دوره مقدماتی آن، همچون اقتباس ادبی، تابستان گذشته برگزار شد، از 20 مهرماه شروع می‌شود.


همچنین دکتر مجید آقایی در کارگاه اقتباس ادبی با محوریت فیلمنامه‌نویسی، چگونگی اقتباس از داستان کوتاه و رمان و تکنیک‌های فیلم‌نامه‌نویسی را در 12 جلسه تدریس می‌کند. این کارگاه از 15 مهرماه هر سه‌شنبه ساعت 16 برگزار می‌شود.


علاقمندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی بنیاد می‌توانند به نشانی خیابان نجات‌الهی(ویلا)، کوچه نوید، بن‌بست چهارم، پلاک یک مراجعه کند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88902810 تماس حاصل نمایند. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: