کد خبر: 17036
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 مهر 1393 - 11:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تدوین تقویم فصل پاییز کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

      تقويم اجرايي برنامه‌هاي فصل پاييز 82 کتابخانه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، شامل عنوان، تاريخ، روز و شرح بيش از يک هزار عنوان برنامه اجرايي کتابخانه‌هاي مناطق 22 گانه شهر تهران تدوين شد.
تدوین تقویم  فصل پاییز کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

 

به گزارش ليزنا، محمد دکامئي مدير امور کتابخانه هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، ضمن اعلام اين خبر گفت: احداث و تجهيز کتابخانه‌ها، حتي با وجود بهترين و کيفي‌ترين منابع و امکانات، هدف غايي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در توسعه فرهنگ کتابخواني نبوده و مناطق 22 گانه تابعه سازمان از تمام امکانات و ظرفيت‌هاي موجود و مشارکتي براي توسعه و ارتقاي فرهنگ کتابخواني تلاش مي‌کنند.

 

وي در ادامه افزود اگر چه در سطح ملي تا دستيابي به نقطه سرانه مطالعه مطلوب و در خور ايران اسلامي فاصله داريم ولي سازمان فرهنگي هنري به سبب اهميت اين مقوله فرهنگي و در راستاي اطاعت از فرامين مطاع مقام عظماي ولايت همواره ارتقاي فرهنگ مطالعه را در رديف رويکردهاي اصلي خود قرار داده و براي خدمات و برنامه‌هاي کتابخانه‌ها کارکرد ويژه‌اي تعريف و بحمدا... به نتايج قابل اعتنايي دست يافته است.

 

دکامئي در ادامه افزود تهيه تقويم برنامه‌هاي فصل پاييز کتابخانه‌ها در ابتدا با هدف شناخت عملکرد برنامه‌اي کتابخانه‌هاي سازمان صورت گرفت ولي تنوع و پيوستگي برنامه‌ها، اين ايده را مطرح ساخت که با تدوين اين تقويم امکان دستيابي مخاطبان به برنامه‌هاي مورد علاقه در سطح مناطق 22 گانه را فراهم نمايد.

 

اين تقويم شامل عناوين معرفي اجراهاي بيش از يک هزار برنامه فرهنگي در سطح کتابخانه‌هاي تابعه سازمان فرهنگي هنري است که نوع برنامه، نوع مخاطبان، تاريخ و محل اجرا و سازمان هاي مشارکت کننده در اجراي برنامه در آن مشخص شده و تنها در روزهاي هفته کتاب و کتابخواني بيش از 150 عنوان برنامه را به جهت استفاده علاقه مندان معرفي کرده است.

 

بنا بر اعلام مديريت امور کتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، پس از رونمايي از "پورتال جديد شبکه کتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري (www.tlib.ir)"، تقويم برنامه‌هاي کتابخانه‌هاي سازمان به صورت روزانه از طريق پورتال يادشده قابل دسترسي خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/07/30 - 15:03
0
1
فایدش چیه حالا ؟؟؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: