کد خبر: 17098
تاریخ انتشار: جمعه, 02 آبان 1393 - 17:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اختصاص 25 میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه های مدارس روستایی و عشایری

       طرح تجهیز کتابخانه های مدارس روستایی و عشایر کشور با همکاری وزارتخانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا درمی آید.
اختصاص 25 میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه های مدارس روستایی و عشایری

 

به گزارش لیزنا، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش  گفت: اکنون تمام مدارس ابتدایی روستاهای کشور دارای کتابخانه کلاسی و مدارس متوسطه دارای کتابخانه آموزشگاهی هستند.

 

علی  اکبرزاده به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت کتابخانه های مدارس روستایی و عشایری 12 استان با اولویت استان های مرزی اشاره کرد و افزود: اعتبار 25 میلیارد ریالی این طرح به صورت مشارکتی، 50 درصد آموزش و پرورش و 50 درصد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در شرف تامین است که به این امر اختصاص می یابد.

 

وی با بیان این که این طرح ده هزار کلاس مدرسه روستایی و عشایر را شامل می شود گفت : 25 درصد اعتبار به مدارس عشایر و مابقی به کتابخانه های مدارس روستایی اختصاص خواهد یافت.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، اکبرزاده در پایان گفت: به زودی تمام کتابخانه های مدارس عشایر و روستایی به تازه های نشر و تجهیزات کافی مجهز می شوند.

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/08/02 - 22:13
0
2
چه عجب اموزش و پرورش به یادش افتاد که مدارسم کتابخونه میخواد لاونا که میگفتن ما تو اموزش و پرورش پست کتابدار نداریم امیدوارم به اشتباهات گذشته خود پی ببرن ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازه است!!!! لطف کنند کتابخونه مدارس شهرهارو هم مجهز کنن
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1393/08/03 - 09:35
عزیزم دلتو صابون نزن، اگر بخوان کتابدار بذارن یا یه معلم میذارن یا یکی از شاگردهای مدرسه رو، سیاست معلمان و مدیران و حتی اساتیدی که به آنها درس می دهند این است که کتابدار ربطی به مدرسه ندارد البته این اشکال به طرز فکر کلی جامعه ما برمیگرده که هر کسی فکر می کند فقط خودش میداند و فقط رشته تحصیلی اوست که مهم است، جالب این است که بدانید حتی اکثر اساتیدی که معلم تربیت می کنند! نمی دانند که ما دروسی در رابطه با نیاز سنجی مخاطبان و جامعه شناسی و روانشناسی و ... را میگذرانیم.
ز.س
|
Iran
|
1393/08/02 - 19:01
0
2
بعضی از مناطق روستایی هنوز مدرسه ندارند، کتابخانه جای خود دارد. این روستاها جزء کشور نیستند آیا؟؟؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: