کد خبر: 17110
تاریخ انتشار: شنبه, 03 آبان 1393 - 21:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

افتتاح دهمین کتابخانه دیجیتال گویا ویژه کم بینایان و نابینایان کودک و نوجوان

      مراسم رسمی افتتاحیه بخش دیجیتال گویا ویژه کودکان و نواجوانان کم بینا و نابینا با حضور مقامات استانی در کتابخانه خاتم الانبیاء کرمانشاه برگزار شد.
افتتاح دهمین کتابخانه دیجیتال گویا ویژه کم بینایان و نابینایان کودک و نوجوان

 

به گزارش لیزنا، دراین مراسم که دکتر هدایت حاتمی معاون توسعه منابع انسانی، علی اکبر جمالی مدیرعامل و منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان کشور، مهتاب کرامتی نماینده کمپین کودکان سامسونگ و جمعی دیگر از مسئولین استانی برگزار شد دهمین کتابخانه دیجیتال گویا کشور ویژه کم بینایان و نابینایان افتتاح و آغاز به کار رسمی کرد.

 

در ابتدای این مراسم که با قرائت مسعود غلامی قاری برجسته و نابینای کشوری برگزار شده بود، ابتدا بیژن راستی فر سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان به بیان خوش آمدگویی و گزارشی از روند فعالیت این طرح پرداخت و سپس رسول اکبر زاده معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، علی اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان کشور، هدایت حاتمی معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه، مهتاب کرامتی نماینده کمپین کودکان امید شرکت سامسونگ و منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

این کتابخانه با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و شرکت سامسونگ تجهیز و برای خدمات دهی به کم بینایان و نابینایان رده های سنی کودک و نوجوان آماده شده است.

 

کتابخانه خاتم الانبیاء دهمین کتابخانه در سطح کشور است که توسط کمپین کودکان امید سامسونگ و با تجهیزات کامل جهت استفاده نابینایان راه اندازی شده است.

 

طی طرح کودکان امید شرکت سامسونگ، این شرکت بخشی از درآمد بازارهای هدف خود را صرف انجام امور عام المنفعه و خیریه می کند و به اجرای برنامه هایی در بخش های محیط زیست، تجهیز مدارس مناطق کمتر برخوردار و همچنین تجهیز کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان کم بینا و نابینا می کند.

 

سالن این کتابخانه با 40 متر زیر بناء و با تجهیز به دستگاه های به دید، برجسته نگار و رایانه جهت پخش فایل های صوتی و همچنین محلی برای آموزش و بازی کودکان تجهیز شده است.

 

گفتنی است در انتهای این مراسم افتتاحیه رسمی که روز پنجشنبه یکم آبانماه 93، در محل سالن همایش های انتظار کرمانشاه برگزار شده بود از برگزیدگان و فعالین نابینا و کم بینا و همچنین دست اندرکاران با اهداء هدیه و لوح تقدیر شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: