کد خبر: 17445
تاریخ انتشار: شنبه, 01 آذر 1393 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بخش کودک کتابخانه پیروزی تهران افتتاح شد

      مختار پور در مراسم افتتاحیه بخش مستقل کودک کتابخانه عمومی پیروزی تهران بر استفاده از ظرفیت پارک برای دعوت به مطالعه تاکید کرد.
بخش کودک کتابخانه پیروزی تهران افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، بخش مستقل کودک کتابخانه عمومی  پیروزی تهران صبح امروز(1 آذر)، باحضور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی  کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران و معاونت اجتماعی، فرهنگی شهرداری ناحیه 3 منطقه 13 افتتاح شد.

 

مختار پور در این افتتاحیه با اشاره به قرار گرفتن کتابخانه پیروزی در پارک گفت: فضای پارک این پتانسیل را ایجاد می کند تا  کتابدار کتاب های کتابخانه را در قالب چرخی که حامل کتاب باشد، بین مخاطبان بالقوه در پارک و محیط اطراف ارائه وآنان را به مطالعه تشویق کنند. 

 

وی در ادامه این مراسم از کسانی که در بازسازی این کتابخانه کمک کردند به ویژه از کتابداران تشکر کرد.


در ادامه این افتتاحیه، با حضور دبیرکل نهاد، از نیروهای ستادی و کتابداران و کتابیار نمونه ، مسنترین فرد ، خردسال ترین و کتابخوان نمونه و نیروی خدماتی و از همکاران شهرداری که در بازسازی با این کتابخانه همکاری داشتند تقدیر به عمل آمد.

 

لازم به یادآوری است توسعه 55 متری بخش کودک کتابخانه پیروزی با  طراحی تجهیزات کودک توسط  تیم روانشناسان و طراحان کودک و  نورپردازی ال ای دی در جهت کاهش آسیب رسانی به چشم کودکان و  کفپوش آنتی باکتریال کودک ، طراحی فضای کودک افتتاح شد.

 

در پایان این مراسم، دبیرکل نهاد با حضور در کارگاه قصه گویی در خواندن کتاب کودکان را همراهی کرد.

 

 

 

برچسب ها :
نور
|
Iran
|
1393/09/02 - 23:19
0
4
خداعمرت دهدواقعامردی ولایی دانشمندی
بایددرمقابل افتادگی وصداقت شما درس پس بدهندمردهایی که دراداره مان بقول خودشان بدون آزمون وتبصره ای آمده اند تازه به شماهم ایرادمیگیرند که چراهوای کتابداران رادارد واقعادوستت داریم پدر عزیزوبرای سلامتی ات دعا میکنیم ونوربه قبرپدرمرحومتان ببارد
کتابدار
|
Iran
|
1393/09/02 - 15:28
0
1
آقای مختارپور سلام
امیدوارم روزی برسد که در تمام ایران مخصوصا مناطق محروم کتابخانه مخصوص کودکان و نوجوانان راه اندازی شود و تصویر جنابعالی را در کنار کودکان ساده و صمیمی مناطق محروم ببینیم صلوات
کتابداران شهرری
|
Iran
|
1393/09/02 - 12:03
0
2
سلام ما هم فضایی که به بخش کودک اختصاص دادیم از این کتابخانه بزرگتر است ولی هیچ هیچ هیچ امکاناتی نداریم. حتی معمولیش. شیشه های بلندی که از جنس سیکوریت هستند و با باد یا کوچکترین زمین لرزه اگر خدای نکرده بیاد جون بچه هایی که عضو هستند در خطره. سقف 6 متری که هیج جوری نمیشه تزئین کرد. ما تمام تلاشمون رو کردیم ولی بدون امکانات و با جیب خالی هیچ کاری نمیشه کرد. چی میشه این آقایان و خانم های روانشناس و متخصص بخش کودک کتابخانه مارو هم تعمیر و تجهیز کنند؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: