کد خبر: 17486
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 - 15:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری کنفرانس بین المللی سردبیران نشریات کشور های اسلامی

      دومین کنفرانس بین المللی سردبیران نشریات کشور های اسلامی در تاریخ 10 و 11 آذر ماه 1393 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برگزار می گردد.
برگزاری کنفرانس بین المللی سردبیران نشریات کشور های اسلامی

 

به گزارش لیزنا، دکتر جعفر مهراد سرپرست ISC اعلام کرد:  دومین کنفرانس بین المللی سردبیران نشریات کشور های اسلامی در تاریخ 10 و 11 آذر ماه 1393 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و با حضور برجستگان و سردبیران مجرب نشریات علمی کشور های اسلامی از جمله ایران برگزار می گردد.

 

مهراد گفت: در این همایش بین المللی سردبیران نشریاتی شرکت دارند که مجلات آنها از ضریب تاثیر بالا برخوردار است و بیشترین همکاری را با ISC دارند.

 

سرپرست ISC افزود: به همراه میهمانان خارجی، تعدادی از سردبیران نشریات علمی کشور وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به این سمینار دعوت شده اند.

 

رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: در این نشست موضوعات مرتبط با حوزه انتشار نشریه که در سطح بین المللی مورد توجه می باشد، مطرح و بحث خواهد شد. از جمله می توان به کنترل کیفیت محتوا از طریق داوری مقالات، توجه به چاپ مقالات پژوهشی و نگاهی به مقالات مروری، سیاست های دسترسی آزاد به محتوای نشریات با رویکرد چالش ها و فرصت ها، آسیب شناسی نگارش مقالات و چکیده ها به زبان انگلیسی و توسعه تعاملات علمی بین المللی از طریق نشریات از مباحث مهمی هستند که در این کنفرانس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: