کد خبر: 17488
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 - 16:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

محمد رجبی، برای نامزدی ریاست ایفلا پیشنهاد شد

      دکتر محمد رجبی، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، از سوی برخی کشورهای عضو ایفلا برای نامزدی ریاست ایفلا پیشنهاد شد.
محمد رجبی، برای نامزدی ریاست ایفلا پیشنهاد شد

 

به گزارش لیزنا، با توجه به فراخوان فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) در سال 2015-2017 برای معرفی نامزد پیشنهادی انتخاب رئیس منتخب ایفلا و یا معرفی کاندیدا برای عضویت در هیأت امنای ایفلا، از سوی برخی کشورهای عضو ایفلا دکتر محمد رجبی، رئیس کتابخانه مجلس برای این مهم معرفی شد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور فرهنگی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، به علت حضور فعال وی به عنوان رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی در همایش رؤسای کتابخانه‌های پارلمانی جهان در کنفرانس سال‌های 2013 و 2014 ایفلا، و با توجه به ارائه نشریات بین‌المللی کتابخانه مجلس در هر دو نشست ایفلا در سنگاپور و پاریس، نظر به سوابق بین‌المللی و فرهنگی دکتر محمد رجبی که سال‌ها عمر خود را در عرصه خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ای صرف نموده و در ارتقا و رشد و تعالی جایگاه کتابخانه‌های مهم کشور نظیر کتابخانه ملی و کتابخانه مجلس نقش بسزایی داشته‌است و در حال حاضر نیز به عنوان رئیس کنسرسیوم محتوای ملی کشور نیز مشغول به خدمت می باشند، فراخوان بین المللی کاندیداتوری ایشان برای ریاست منتخب ایفلا اعلام شده است.

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/09/05 - 09:47
2
4
ایشون زبان انگلیسی بلدند؟
پیروز ابراهیمی
|
Iran
|
1393/09/04 - 17:30
0
6
تبریک فراوان به آقای دکتر رجبی

امیدوارم ایرانیان در همه درجات علمی موفق و پیروز باشند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: