کد خبر: 17514
تاریخ انتشار: جمعه, 07 آذر 1393 - 11:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله ایفلا با موضوع «به سوی هماهنگ سازی آموزش کتابداری»

       فراخوان مقاله برای نشست اقماری ایفلا 2015 با موضوع «به سوی هماهنگ سازی آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه: استراتژی و رهبری» منتشر شد.
 فراخوان مقاله ایفلا با موضوع «به سوی هماهنگ سازی آموزش کتابداری»

 

 به گزارش لیزنا، گروه علاقمندی های ویژه آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه ایفلا، با همکاری مرکز مطالعات کتابخانه و اطلاعات دانشگاه کیپ تاون (Cape Town)، در حال برنامه ریزی برای نشست اقماری یک روزه، با محوریت موضوعی « به سوی هماهنگ سازی آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه: استراتژی و رهبری» است.  

 

توسعه آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه، تقویت همکاری، شبکه ای کردن آموزش کتابداری، و استراتژی های در حال توسعه و رهبران آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه از جمله اهداف این نشست، قید شده است.

 

در این نشست، مدرسان کتابداری از آفریقا، آسیا اقیانوسیه، امریکای لاتین و کارائیب، همچنین همکاران دیگری از سایر نقاط جهان حضور خواهند داشت.

 

محورهای موضوعی مقالات برای پذیرش دراین نشست به شرح ذیل است:

 

- توسعه برنامه های آموزش کتابداری؛

- وضعیت آموزش کتابداری در افریقا، آسیا اقیانوسیه، امریکای لاتین و کارائیب؛

- توسعه استانداردها برای آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه؛

- محتوای دوره؛

- سطوح آموزش؛

- شبکه.

 

علاقمندان می توانند چکیده آثار خود را در قالب فایل ورد حاوی 500 کلمه و 5 کلید واژه، به همراه اطلاعاتی مانند: عنوان پیشنهادی ارائه؛ نام و سمت نویسندگان؛ مؤسسه وابسته؛ اطلاعات تماس شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن؛ و بیوگرافی مختصری از نویسنده، تا تاریخ 13 دسامبر 2014، برابر با 22 آذر 1393، به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

 

اسامی نویسندگان مقالات برگزیده 15 فوریه 2015، برابر با 26 بهمن 1393 اعلام خواهد شد، و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات نیز 30 می 2015 است.

 

نشست اقماری ، با محوریت موضوعی « به سوی هماهنگ سازی آموزش کتابداری در کشورهای در حال توسعه: استراتژی و رهبری»، 12 آگوست 2015، برابر با 21 مرداد 1394، در دانشگاه کیپ تاون (Cape Town)  برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اصل فراحوان مراجعه نمایند.

 

گفتنی است، هشتاد و یکمین کنفرانس بین المللی ایفلا با موضوع « کتابخانه های پویا: دسترسی، توسعه و تحول» روزهای 15 الی 21 آگوست 2015 برابر با 30-24 مرداد 1394، در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: