کد خبر: 17746
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1393 - 09:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

قدردانی رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران از دکتر جعفر مهراد

   انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران از دکتر جعفر مهراد، به مناسبت پایان ریاست ایشان در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام  قدردانی کرد.
قدردانی رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران از دکتر جعفر مهراد

به گزارش لیزنا، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، دکتر سعید رضائی شریف آبادی در ارسال نامه ای از زحمات دکتر مهراد قدردانی کرد.

 

متن قدردانی ایشان بدین شرح است:

 

"به نام خدا

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

آقای دکتر جعفر مهراد از جمله اعضای جامعه حرفه ای کتابداری و اطلاع رسانی  به شمار می رود که خدمات شایسته و اثربخش ایشان در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی در طول بیش از سه دهه مایه مباهات  است.

 

تلاش ایشان برای توسعه فعالیتها و خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و نیز پایگاه استنادی جهان اسلام از خدمات اثر گذار ایشان به شمار می رود. ارتباط  وی با مسئولان نهادهای حکومتی  منجر به دستیابی به امکانات نرم افزاری (قانون و بودجه) و سخت افزاری برای توسعه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و نیز پایگاه استنادی جهان اسلام  شده است.

 

تلاش برنامه ریزی شده ایشان برای استخدام شمار قابل توجهی از دانش آموختگان کتابداری و اطلاع رسانی در سازمان تحت مدیریت خود، اعزام شماری دانشجو برای ادامه تحصیل، برگزاری همایشهای ملی و منطقه ای، تاسیس تعدادی شعبه برای مرکز فوق در استانها و خارج از کشور، راه‌اندازی کرسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی در جشنواره فارابی و چندین دوره مدیریت آن، ریاست کمیته برنامه ریزی علم اطلاعات و دانش شناسی وزارت علوم، عضویت در شورای گسترش و کمیسیون نشریات علمی کشور و تسهیل فرایند چاپ مجلات علمی در داخل کشور از جمله خدمات ارزشمند  آقای دکتر مهراد است.  بی تردید نقش و اثربخشی این چهره ماندگار همواره در حرفه ما برجسته خواهد ماند.

 

خدمات دکتر مهراد، بخشی از خدمات جامعۀ حرفه ای ما به جامعۀ علمی کشور است و شایسته می بود ادامه خدمت وی را عضوی از اعضای همین جامعه برعهده گیرد.

 

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ضمن آرزوی نیک فرجامی، تندرستی و ادامه توفیق خدمتگزاری در سنگری دیگر برای جناب آقای دکتر جعفر مهراد، امید دارد خداوند متعال به گستردگي رحمت و وسعت كرم خويش به این مدیر مدبر و متخصص متعهد پاداش خير عطا فرمايد.

 

دکتر سعید رضائی شریف آبادی

رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران"

برچسب ها :
کتابداربیکار
|
iran
|
1393/09/25 - 12:08
0
0
جناب دکتررضایی باعرض سلام واحترام
ای کاش نیم نگاهی هم به فارغ التحصیلان رشته های کتابداری بیکارداشتیدبامسئولان رده بالامخصوصا وزارت اموزش وپرورش جهت احیای استخدام کتابداران بیکارمکاتبه کنیدآموزش پرورش اکنون بیش ازهرچیز به جذب کتابداربرای شناساندن فرهنگ مطالعه کتاب وکتابخوانی نیازمنداست درحالیکه این پست کتابدارچندسال پیش حذف کردندوقتی خدمات وسرایدارو آبدارچی به سرکلاس میرونددیگرچه انتظاری هست که
.......
لطفاکاری بکنیدوکتابداران بیکاری که مشوق خدمتندودلمان برای فرهنگ این مرزوبوم می تپدناامیدنکنید..
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: