کد خبر: 17788
تاریخ انتشار: جمعه, 28 آذر 1393 - 20:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله با موضوع «مدیریت مجموعه های چندرسانه ای و دیداری-شنیداری دیجیتال»

بخش دیداری – شنیداری و چندرسانه ای ایفلا با همکاری بخش مجموعه سازی و فراهم آوری برای کنفرانس ایفلا 2015 فراخوان مقاله داده است.
فراخوان مقاله با موضوع «مدیریت مجموعه های چندرسانه ای و دیداری-شنیداری دیجیتال»

 

به گزارش لیزنا، بخش دیداری – شنیداری و چندرسانه ای ایفلا با همکاری بخش مجموعه سازی و فراهم آوری برای کنفرانس 2015 آفریقای جنوبی با موضوع «مدیریت مجموعه های دیداری- شنیداری یا چندرسانه ای دیجیتالی تولید شده در دوره طول عمر» فراخوان مقاله داد.

 

بر این اساس مقالات ارسالی می تواند موضوعات فرعی زیر را شامل شود:

 

-          - استراتژی برای مدیریت و حفاظت از مجموعه های دیجیتال

-          - استانداردها و فرمت های فایل های مرجح برای مصرف منابع دیجیتال

-          - مسائل مربوط به طول عمر، صداقت، و دسترسی به عنوان مثال گروه بندی منابع دیجیتال

-          - استفاده عملی از دستورالعملهای پیشنهادی ایفلا

 

ضروری است مقالات، موضوع اصلی کنفرانس ایفلا با عنوان «کتابخانه های پویا: دسترسی، توسعه و تحول» را پوشش دهند.

 

علاقمندان می توانند چکیده آثار خود را در قالب فایل ورد حاوی 500 کلمه به زبان انگلیسی همراه با عنوان اثر؛ نام و سمت نویسندگان؛ مؤسسه وابسته؛ اطلاعات تماس شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن؛ و بیوگرافی مختصری از نویسنده، تا 31 ژانویه  2015 ( 10 بهمن ماه 1393)، به ایمیل مایکل میلر (Michael Miller)، رئیس بخش دیداری – شنیداری و چندرسانه ای ایفلا به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  و جوزف هافنر (Joseph Hafner)، رئیس بخش مجموعه سازی و فراهم آوری ایفلا  به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند و در قسمت موضوع ایمیل « IFLA PROPOSAL 2015 AVMS» را وارد کنند.

 

چکیده های ارسالی توسط کمیته داوری بررسی می شوند و اسامی نویسندگان مقالات برگزیده 31 مارس 2015، برابر با 12 فروردین 1394 اعلام خواهد شد، و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات نیز 31 می 2015 است. مقالات می بایست به زبان انگلیسی بوده و حداکثر 20 صفحه باشد.

 

گفتنی است کلیه مخارج مربوط به ثبت نام در کنفرانس، سفر، اقامت و ... به عهده نویسنده یا ارائه دهنده مقالات است و ایفلا هیچگونه حمایت مالی در این رابطه نخواهد داشت. تنها، دعوتنامه ویژه برای نویسندگان می تواند صادر شود.

 

هشتاد و یکمین کنفرانس بین المللی ایفلا با موضوع «کتابخانه های پویا: دسترسی، توسعه و تحول» روزهای 15 الی 21 آگوست 2015 برابر با 30-24 مرداد 1394، در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به متن اصلی فراخوان مراجعه نمایند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: