کد خبر: 18297
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 13:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مسابقات آثار چاپی باید به یک برند شاخص تبدیل شود

        مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت گفت: مسابقات در سال های آینده باید به سمتی حرکت کند که شاهد انتخاب آثار برگزیده بر اساس استانداردهای مشحص باشیم.
مسابقات آثار چاپی باید به یک برند شاخص تبدیل شود

 

 

به گزارش لیزنا، فرید بلوریه با اشاره به روند مسابقات آثار چاپی اظهار کرد: به طور کل برگزاری هر مسابقه، باعث ایجاد حس رقابت بین افراد حاضر در آن حوزه می شود و می تواند بسیار مفید باشد اما باید به این نکته توجه کرد که باید شرایط و نیازهای اولیه آن تامین شود.

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت با اشاره به راهکارهایی برای بهتر برگزار شدن مسابقات گفت: به شخصه معتقدم که رویه برگزاری مسابقات نیاز به کمی تغییر دارد زیرا باید به سمتی حرکت کنیم که انتخاب ها بر اساس استانداردی مشخص انجام شود و سلیقه فردی در آن نقشی نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ دهد و استانداردهای آثار برگزیده مشخص شود می‌توان به آینده مسابقات امیدار بود زیرا در چنین شرایطی هر واحد چاپی بر اساس استاندارهای مشخص دست به تولید می‌زند و می‌داند که چه چیزی را باید برای مسابقات آماده کند.

 

بلوریه معتقد است که آثار ارایه شده، به صورت پروژه‌ای ساخته می شود و در این باره بیان داشت: در مسابقات تنها محصول سنجیده می‌شود در حالی که باید کل پروژه را مورد بررسی قرار داد زیرا برای معرفی یک کالای شاخص معیارهای متفاوتی وجود دارد که باید همه آنها در نظر گرفته شود.

 

وی ادامه: اگر بتوانیم چنین شرایطی را فراهم کنیم بدون شک مسابقات آثار چاپی در مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد و شرایطی را فراهم می‌کند تا تمام شرکت‌های بزرگ با میل و رغبت کامل در مسابقات شرکت کنند.

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: مسابقات آثار چاپی سال‌های زیادی است که کار خود را آغاز کرده و حال زمان آن رسیده که با یک وحدت و همفکری به یک برند شاخص تبدیل شود.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: