کد خبر: 18301
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 بهمن 1393 - 21:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

راه‌اندازی سامانه ارزيابي نشريات علمي وزارت علوم

 دكترمظفرشريفي مديركل سياست گذاري و برنامه ريزي امورپژوهشي وزارت علوم و دبيركميسيون نشريات علمي كشور از راه اندازي سامانه ارزيابي الكترونيكي نشريات علمي كشور خبرداد.
راه‌اندازی سامانه ارزيابي نشريات علمي وزارت علوم

 
به گزارش لیزنا، دكترشريفي هدف ازاين اقدام را ارزيابي مستمر و به روز نشريات داراي اعتبار علمي به منظور ارتقاي سطح كيفي آنها و همچنين تسريع انجام فرآيند داوري نشريات ذكركرد.

 


وي افزود: كميسيون نشريات علمي در راستاي رتبه بندي و ارتقاي نشريات علمي كشور با استفاده از شاخص هاي اعلام شده در سامانه، ارزيابي نشريات علمي را در بهمن ماه 93 به انجام خواهد رسانيد.

 


وي افزود: دراين مرحله، چهار شاخص مهم دريك دوره زماني سال 93 مورد بررسي قرارگرفته و نتيجه آن دراسفندماه جاري ازطريق سامانه ارزيابي نشريات علمي اطلاع رساني خواهدشد.

 


دبيركميسيون نشريات علمي كشورگفت: درارزيابي سال آينده، شاخص هاي مهم ارزيابي محتوايي و علمي ديگري (داوري علمي، رعايت آيين نگارش و استانداردهاي شكلي نشريه) نيز به شاخص هاي فعلي اضافه خواهدشد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي وزارت علوم، این سامانه از طریق نشانی اینترنتی http://Journals.msrt.ir در دسترس است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: