کد خبر: 18363
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 بهمن 1393 - 12:33

داخلی

»

مطالب فناوری

»

موبایل و تبلت

احتمال بکارگیری بدنه پلاستیکی برای گلکسی اس 6

      تصاویر یک کاور جدیدِ از گلکسی اس ۶ فاش شده که تغییراتی در ماژول فلاش و سنسور ضربان قلب سنج در این گوشی نمایان است. همچنین این کاور برای تلفن‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
احتمال بکارگیری بدنه پلاستیکی برای گلکسی اس 6

 

 

به گزارش لیزنا، از روی این تصاویر می‌توان متوجه شد که سامسونگ تغییراتی در دوربین و فلاش و سنسور ضربان قلب سنج ایجاد کرده است. هنوز مشخص نیست که این تصاویر ساختگی هستند یا واقعی اما اگر واقعی باشند حداقل اولین تغییرات ایجاد شده در گلکسی اس ۶ مربوط به بخش قرار گیری دوربین است.

 

در گلکسی اس ۵ برای اولین بار سنسور ضربان قلب سنج اضافه شد که استفاده از آن کمی سخت بود و برای تشخیص صحیحِ ضربان قلب نیز نیاز به زمان نسبتا زیادی داشت. بسیاری این سنسور را بلااستفاده عنوان کردند و برخی نیز از آن خوششان آمد اما به نظر می‌رسد سامسونگ روی استفاده از این سنسور همچنان پافشاری می‌کند.

 

اگر این تصاویر واقعی باشند، شایعه استفاده از بدنه‌ی فلزی در گلکسی اس ۶ نیز حقیقت نخواهد داشت چرا که عموما این نوع از کاورهای لاستیکی روی بدنه‌های پلاستیکی قرار می‌گیرند. ممکن است گلکسی اس ۶ نیز همچون گلکسی نوت ۴ از بدنه‌ی پلاستیکی با فریم فلزی بهره ببرد.

 

احتمالا سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون از گلکسی اس ۶ رونمایی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: