کد خبر: 19274
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 فروردين 1394 - 20:22

داخلی

»

مطالب فناوری

»

موبایل و تبلت

امکان مکالمه صوتی در واتس‌اپ فراهم شد

واتس‌اپ اعلام کرده که قابلیت تماس تلفنی در این اپلیکیشن پرکاربر و محبوب را برای کاربران اندروید راه‌اندازی کرده است.
امکان مکالمه صوتی در واتس‌اپ فراهم شد


به گزارش لیزنا، واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین ابزارهای ارتباطی رایگان است. این ابزار طی سالهای اخیر محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده، واتس‌ اپ در نسخه جدید خود برای کاربران آندروید امکان مکالمه تصویری را نیز افزوده است.


البته پیش از این نیز بصورت محدود امکان مکالمه در اختیار برخی مخاطبان قرار گرفته بود . کاربران این ابزار می بایست برای برای فعال کردن مکالمه حتما نسخه ۲.۱۱.۵۲۸ را از پلی‌استور یا نسخه  ۲.۱۱.۵۳۱ را از سایت واتس‌اپ دانلود نمایند.

 برای برقراری تماس تلفنی لازم است که دو طرف ابزار واتس‌اپ را به‌روز کرده باشند. پس از به‌روزرسانی باید اپلیکیشن را بسته و مجددا راه اندازی نمایید. در آخرین نسخه واتس اپ سه تب جدید تماس (Calls)، پیام متنی (Chats) و تماس (Contacts) نشان داده می‌شود. در قسمت تماس تمام کسانی که به شما زنگ زده یا تلفن‌شان را از دست داده‌اید نشان داده می‌شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: