کد خبر: 19582
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 فروردين 1394 - 15:25

داخلی

»

مطالب فناوری

»

موبایل و تبلت

5 درصد از گوشی ها 4G را پشتیبانی می کنند

 مدیر عامل همراه اول اعلام کرد: گوشی های هوشمندی که بتواند شبکه 4G را پشتیبانی کند، بیش از 5 درصد نیستند.
5 درصد از گوشی ها 4G را پشتیبانی می کنند

 


به گزارش لیزنا، وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول، در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی اینترنت 3G و 4G در سطح استان های کشور، عنوان کرد: براساس آخرین آمارها هم اکنون اینترنت نسل سوم در بیش از 105 شهر راه اندازی شده و حدود 21 شهر نیز به اینترنت نسل 4 مجهز شده اند.


وی با اشاره به اینکه اولویت اول در توسعه نسل های جدید ارتباطی، مربوط به  3G  است، گفت: آمارها نشان می دهد که 60 تا 70 درصد گوشی های مشترکان شبکه نسل سوم را پشتیبانی می کند و بیش از 160 میلیون مشترک از این نوع گوشی ها استفاده می کنند که از همین رو، اولویت بخشی به شبکه نسل سوم اهمیت دارد.


مدیرعامل همراه اول با اعلام اینکه دارندگان گوشی های هوشمندی که بتواند شبکه 4G را پشتیبانی کند، بیش از 5 درصد نیستند، تاکید کرد: توسعه شبکه 3G تا پیان سال به اتمام خواهد رسید و توسعه شبکه 3G نیز در سال آینده مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.


وی در خصوص چگونگی توسعه شبکه 3G در سطح استان های کشور گفت: همراه اول، توسعه شبکه نسل سوم را از نقاط پرجمعیت و مراکز استان ها از 6 ماه قبل آغاز کرد و کم کم این تکنولوژی را در مناطق کمتر توسعه یافته گسترش داد.


صدوقی ادامه داد: بر اساس تعهد همراه اول به رگولاتوری این اپراتور موظف بود ظرف مدت یک سال 50 شهر را مجهز به نسل های جدید ارتباطی کند در حالی که این تکنولوژی، اکنون در بیش از 105 شهر راه اندازی شده است و متناسب با ظرفیت ها، منابع و سرمایه گذاری ها این توسعه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: