کد خبر: 1339
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1389 - 10:39

داخلی

»

اخبار نمایشگاه

»

اخبا وسط نمایشگاه

استقرار 16 پايگاه اورژانس و آتش‏نشاني در مصلاي تهران

ستاد پيشگيري از بحران شهر تهران با استقرار 8 پايگاه اورژانس، 6 پايگاه آتش‌نشاني و نصب 20 دستگاه دوربين مدار بسته در محوطه مصلي فعاليتش را از 12 ارديبهشت در نمايشگاه بين‏المللي تهران آغاز مي‌كند.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)  به نقل  از ستاد خبري بيست وسومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران ، عباس نبي‏زاده مديرعمليات مديريت بحران شهر تهران با بيان اينكه طي روزهاي برگزاري نمايشگاه كتاب تهران، حدود 180 نفر در اورژانس و 260 نفر در آتش نشاني فعال خواهند بود، گفت: امسال با توجه به ادامه ساخت و سازهاي مصلاي تهران، تعدادي از ناشران در سازه‏ها مستقرند و براي نظارت و ايمني بيشتر و پيشگيري از حوادث احتمالي، تعدادي آتش نشان سيار، با موتور در پايگاه هاي آتش نشاني مستقر خواهند شد.

وي يادآور شد: در نمايشگاه امسال تمام تانكرهاي آب از سطح محوطه مصلا جمع آوري مي‏شوند و براي آنكه بازديدكنندگان به آب شرب سالم دسترسي داشته باشند، حدود 10 چشمه آب نوشيدني در محوطه احداث و آماده كرده‏ايم .

نبي زاده افزود: با نصب دوربين هاي مدار بسته در داخل محوطه و همچنين درهاي اصلي مصلاي تهران از يك سو تلاش كرده‏ايم مسائل ايمني را افزايش دهيم و از سوي ديگر در صورت تجمع جمعيت در هر يك از ورودي‏ها، امكان هدايت مردم به درهاي ديگر را خواهيم داشت.

وي همچنين از ابلاغ دستورالعمل هايي به شهرداري منطقه 7، اورژانس تهران، سازمان آتش نشاني تهران، سازمان هلال احمر، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي و تهران براي هماهنگي لازم خبر داد.

اين سازمان‏ها و نهادها، اعضاي ستاد مديريت بحران بيست و سومين نمايشگاه بين‏المللي كتاب تهران را تشكيل مي دهند.

بيست و سومين نمايشگاه بين‏المللي كتاب تهران 15 تا 25 ارديبهشت ماه سال جاري در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: