کد خبر: 1344
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1389 - 14:34

داخلی

»

اخبار نمایشگاه

»

اخبا وسط نمایشگاه

بن‌ كارت خريد كتاب به‌زودي توزيع خواهد شد

دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: بن کتاب 50 هزار تومانی خرید الکترونیکی کتاب به زودی بین اعضای انجمن روزنامه نگاران مسلمان توزیع خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران(لیزنا) به نقل از خبرگزاری فارس، حسن اختری، در خصوص چگونگی توزیع بن کارت خرید الکترونیکی کتاب مخصوص اعضای انجمن روزنامه نگاران مسلمان اظهار داشت: اواخر هفته گذشته آخرین توافق با وزارت ارشاد و جناب آقای پرویز صورت گرفت و هم اکنون بن کارت ها در مرحله صدور قرار دارد.

وی افزود: با آماده شدن این بن کارت های خرید الکترونیکی، از طریق پیامک به اعضا برای تحویل آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

اختری مبلغ این بن کارت ها را برای هر یک از اعضا 50 هزار تومان دانست و اظهار داشت: سعی ما بر این است که این بن کارت های خرید الکترونیک پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دست اعضا برسد.

دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان یاد آور شد: این بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب تنها مخصوص خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران نیست و دارندگان آنها می توانند در هر زمانی و در سایر مراکز خرید کتاب از آنها استفاده کنند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: